Højt hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2014

anjo01

Melm skriver:

Hvis man skal have en udskrabningen, så skal man faste og i fuld narkose. 

Regner med at få en akut tid til sygehus imorgen og få styr på det hele. Men overvejer at faste inden, da det jo godt kan være de kan ordne det med det samme så. Mon ikke det er en mulighed?

Kan dog ikke benægte at jeg ville blive ret glad hvis det viste sig at det havde været tvillinger og at der stadig var én tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

asphodel

anjo01 skriver:

Regner med at få en akut tid til sygehus imorgen og få styr på det hele. Men overvejer at faste inden, da det jo godt kan være de kan ordne det med det samme så. Mon ikke det er en mulighed?

Kan dog ikke benægte at jeg ville blive ret glad hvis det viste sig at det havde været tvillinger og at der stadig var én tilbage

Held og lykke! Om ikke andet så får du vished. 

Anmeld

2. juli 2014

anjo01

asphodel skriver:

Held og lykke! Om ikke andet så får du vished. 

Har været derinde. Hun ville ikke udelukke noget, så får en tid igen om 14 dage. Så hvis jeg syns det var træls at gå 1 døgn dkal eg nu gå 14 dage i total uvished. Hvor er det frustrerende!!

Anmeld

2. juli 2014

esioul

anjo01 skriver:

Har været derinde. Hun ville ikke udelukke noget, så får en tid igen om 14 dage. Så hvis jeg syns det var træls at gå 1 døgn dkal eg nu gå 14 dage i total uvished. Hvor er det frustrerende!!

hvad er det dog for en skod behandling? kunne de se noget på scanningen???

Anmeld

2. juli 2014

CL24

anjo01 skriver:

Jamen blev du ik scannet ?

Anmeld

2. juli 2014

JanuarBaby

Hejsa 

Stort tillykke med graviditeten. :-)

mit hcg lagde på 285 & jeg pletblødte i uge 4+ , og jeg er Idag 13+ & baby har det rigtig godt. Mange gravide bløder igennem hele graviditeten , mens andre ikke gør.. 

Anmeld

2. juli 2014

JanuarBaby

Hej igen. Læste forkert , det må du undskylde :-(

sender et stort knus herfra 

Anmeld

2. juli 2014

anjo01

esioul skriver:

hvad er det dog for en skod behandling? kunne de se noget på scanningen???

Hun ville ikke udelukke noget og sagde, at det ee meget normalt at ville skanne senere i graviditeten (hvis den er der??). Ville være 6+4. 

Har ligamentsmerter, ondt i lænden, en smule kvalme og ømme bryster - som i øvrigt stadig vokser... Jeg er så forvirret. Tog en test i morges som var SÅ tydelig - begge streger lige røde. Men det er vel pga mit hcg tal??

skrev i starten at det i mandags lå på 950, men det var 964 - mindre detalje

Anmeld

2. juli 2014

CL24

anjo01 skriver:

Hun ville ikke udelukke noget og sagde, at det ee meget normalt at ville skanne senere i graviditeten (hvis den er der??). Ville være 6+4. 

Har ligamentsmerter, ondt i lænden, en smule kvalme og ømme bryster - som i øvrigt stadig vokser... Jeg er så forvirret. Tog en test i morges som var SÅ tydelig - begge streger lige røde. Men det er vel pga mit hcg tal??

Jeg ville kræve en scanning ? 

Anmeld

2. juli 2014

esioul

anjo01 skriver:

Jeg ved at man kan have væv tilbage derinde som vokser og derved vil tallet stige og kroppen tror stadig den er gravid.

Jeg vil nu altså mene at de skulle ku se et foster med hjerteblink på dette tidspunkt :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.