Højt hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2014

anjo01

JanuarBaby skriver:

Hejsa 

Stort tillykke med graviditeten. :-)

mit hcg lagde på 285 & jeg pletblødte i uge 4+ , og jeg er Idag 13+ & baby har det rigtig godt. Mange gravide bløder igennem hele graviditeten , mens andre ikke gør.. 

Det er helt okay som sagt så gik den til grunde (der kom klumper og det blødte en del). Men som flere andre har skrevet, så kan set være at der var to og at der så stadig er en derinde?? Lægen ville ikke sige at der ikke var noget, for det var hun ikke sikker på. Jeg er bare så forvirret!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2014

anjo01

esioul skriver:

Jeg ved at man kan have væv tilbage derinde som vokser og derved vil tallet stige og kroppen tror stadig den er gravid.

Jeg vil nu altså mene at de skulle ku se et foster med hjerteblink på dette tidspunkt :/

Hmm ja okay.. Der er vel ikke andet for end at se tiden an....

Anmeld

2. juli 2014

esioul

anjo01 skriver:

Hmm ja okay.. Der er vel ikke andet for end at se tiden an....

Jeg ville godt nok betale mig til en scanning for ikke at vente 14 dage.

Viser det sig der er væv tilbage skal det ud hurtigst muligt. Det er ikke godt for hverken din krop eller psyke at gå med.

Anmeld

2. juli 2014

anjo01

esioul skriver:

Jeg ville godt nok betale mig til en scanning for ikke at vente 14 dage.

Viser det sig der er væv tilbage skal det ud hurtigst muligt. Det er ikke godt for hverken din krop eller psyke at gå med.

Jamen jeg fik jo en ultralydsscanning? 

Anmeld

2. juli 2014

CL24

anjo01 skriver:

Jamen jeg fik jo en ultralydsscanning? 

Hvad kunne de så se ? Så må de da ha kunne se noget ? Og hvor mange sække der har været ?

Anmeld

2. juli 2014

anjo01

CL24 skriver:

Hvad kunne de så se ? Så må de da ha kunne se noget ? Og hvor mange sække der har været ?

De sagde at alt så fint ud.. Hun var i tvivl om hvorvidt der var noget eller ej.. Derfor tid gen om 14 dage. Og hvad mener su med sække?

Anmeld

2. juli 2014

esioul

CL24 skriver:

Jeg undrer mig godt nok også over de ikke har kunne se mere ved scanningen, men at alt ser fint ud?

Anmeld

2. juli 2014

anjo01

esioul skriver:

Jeg undrer mig godt nok også over de ikke har kunne se mere ved scanningen, men at alt ser fint ud?

Jeg forventede at få svar og afklaring, men blev bare mere forvirret. Spurgte direkte om det betød at jeg ikke var gravid, men det ville hun ikke bekræfte....

Anmeld

2. juli 2014

esioul

anjo01 skriver:

Jeg forventede at få svar og afklaring, men blev bare mere forvirret. Spurgte direkte om det betød at jeg ikke var gravid, men det ville hun ikke bekræfte....

har godt nok ondt af dig  

Det er umenneskeligt at gå så længe.

Anmeld

2. juli 2014

anjo01

esioul skriver:

har godt nok ondt af dig  

Det er umenneskeligt at gå så længe.

Ved snart ikle hvad jeg skal tro.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.