Højt hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2014

stm2812

anjo01 skriver:

Jeg oplevede at min graviditet gik til grunde sidste mandag. Om tirsdagen var mit hcg tal 125. Var oppe og få taget Blodprøver igår, og der var det 950. Synes det er vildt frustrerende! Pletbløder og har spændte bryster. 

Andre er der har prøvet dette?

For din egen skyld så bestil en scanning på en privatklinik. Jeg ville slet ikke kunne holde ud at gå med det psykisk som du gør lige nu

Håber sådan for dig det kan have været tvillinger og det er den ene der er gået til grunde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

anjo01

CL24 skriver:

Lille københavner tager kun 300 kr for en tidlig scanning uden tidsbestilling. 

Afsted med dig <3

Jeg bor i Vejle området.. :/

Anmeld

1. juli 2014

Rockertand

CL24 skriver:

Lille københavner tager kun 300 kr for en tidlig scanning uden tidsbestilling. 

Afsted med dig <3

Virkelig underligt, at der åbenbart ikke eksisterer en verden udenfor Sjælland

Anmeld

1. juli 2014

esioul

anjo01 skriver:

Jeg oplevede at min graviditet gik til grunde sidste mandag. Om tirsdagen var mit hcg tal 125. Var oppe og få taget Blodprøver igår, og der var det 950. Synes det er vildt frustrerende! Pletbløder og har spændte bryster. 

Andre er der har prøvet dette?

det kunne godt tyde på alt graviditetsvæv ikke er ude, og det vokser forsat og får hcg til at stige.

Anmeld

1. juli 2014

Melm

Ring til scanningsklinikken i Kolding, ligger i storcentret, og fortæl om din situation. De er så søde og hjælpsomt. Der koster det 400kr for en tidlig skanning. 

Anmeld

1. juli 2014

CL24

Rockertand skriver:

Virkelig underligt, at der åbenbart ikke eksisterer en verden udenfor Sjælland

Hvad mener du dog med det ? Jeg kan jo ikke vide hvor personen kommer fra? Og det er den eneste jeg kender til der billig. Prøver jo bare at hjælpe

Anmeld

1. juli 2014

anjo01

Snakkede med receptionisten ved lægen - det lader til at min læge har snakket med gyn afdeling på koldibg sygehus om tilbud af scanning og/eller udskrabning - hvad er en udskrabning?? Kan først ringe til mi læge inorgen

Anmeld

1. juli 2014

esioul

anjo01 skriver:

Snakkede med receptionisten ved lægen - det lader til at min læge har snakket med gyn afdeling på koldibg sygehus om tilbud af scanning og/eller udskrabning - hvad er en udskrabning?? Kan først ringe til mi læge inorgen

udskrab er hvis alt ik er ude. Det foregår i bedøvelse.

Anmeld

1. juli 2014

anjo01

esioul skriver:

udskrab er hvis alt ik er ude. Det foregår i bedøvelse.

Skal man faste inden eller hvordan?

Anmeld

1. juli 2014

Melm

anjo01 skriver:

Skal man faste inden eller hvordan?

Hvis man skal have en udskrabningen, så skal man faste og i fuld narkose. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.