Højt hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.663 visninger
50 svar
21 synes godt om
1. juli 2014

anjo01

Jeg oplevede at min graviditet gik til grunde sidste mandag. Om tirsdagen var mit hcg tal 125. Var oppe og få taget Blodprøver igår, og der var det 950. Synes det er vildt frustrerende! Pletbløder og har spændte bryster. 

Andre er der har prøvet dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2014

Frk.S

Hmmm, talte du ikke med lægen om dette?

At HCG stiger, synes jeg da tyder på, at graviditeten ikke er gået til grunde. Er du blevet scannet? Eller regner i bare med den er gået til grunde pga. blødning?

Hvis du ikke er scannet, så skal du da det. 

Anmeld

1. juli 2014

anjo01

Frk.S skriver:

Hmmm, talte du ikke med lægen om dette?

At HCG stiger, synes jeg da tyder på, at graviditeten ikke er gået til grunde. Er du blevet scannet? Eller regner i bare med den er gået til grunde pga. blødning?

Hvis du ikke er scannet, så skal du da det. 

Han sagde "så er u jo gravid"! Men ved at det kom ud i sidste uge i klumper efterfulgt af meget slemme mens smerter og blod. Har ikke haft ligamentsmerter siden da.  

Han sagde at han var nødt til at snakke med en gynækolog og at jeg først kunne ringe igen inorgen. Synes bare der er lang tid til!!

var også til læge sidste tirsdag hvor en anden læge undersøgte mig og sagde at alt indvendig tydede på at det var gået til grunde. 

Anmeld

1. juli 2014

Snevejr84

det kan være der har været tvillinger hvor den ene er gået til grunde. Jeg synes du skal få en scanning

Anmeld

1. juli 2014

asphodel

Snevejr84 skriver:

det kan være der har været tvillinger hvor den ene er gået til grunde. Jeg synes du skal få en scanning

Ja, det har jeg også læst om - at kun den ene tvilling går til grunde. Synes også du burde scannes, bare for en sikkerheds skyld.

Anmeld

1. juli 2014

ano14316

anjo01 skriver:

Jeg oplevede at min graviditet gik til grunde sidste mandag. Om tirsdagen var mit hcg tal 125. Var oppe og få taget Blodprøver igår, og der var det 950. Synes det er vildt frustrerende! Pletbløder og har spændte bryster. 

Andre er der har prøvet dette?

Det er fandme som om nogen læger ikke forstår hvad det gør ved psyken at gå i uvidenhed i flere dage.. bliver så gal.. man er bare så følsom når det drejer sig om graviditet..
Jeg synes ligesom de andre at du skal have en skanning..

Anmeld

1. juli 2014

anjo01

ano14316 skriver:

Det er fandme som om nogen læger ikke forstår hvad det gør ved psyken at gå i uvidenhed i flere dage.. bliver så gal.. man er bare så følsom når det drejer sig om graviditet..
Jeg synes ligesom de andre at du skal have en skanning..

Er bare så frustreret - det har påvirket mig mere end jeg troede det ville - at miste. 

Vil helst ikle have mine forhåbninger op når det ikke er særlig sandsynligt at der er noget derinde. Jeg har slet ikke samme symptomer som eg havde før. 

Mine bryster er stadig en smule større og spændte, men jeg har ikke samme lyst til koldt vand og sodavandsis eller sex som jeg havde i forrige uge. 

Anmeld

1. juli 2014

anjo01

Samtidig så synes jeg der er rigtig lang tid til at jeg kan ringe til lægen imorgen!!

Anmeld

1. juli 2014

modesty

anjo01 skriver:

Samtidig så synes jeg der er rigtig lang tid til at jeg kan ringe til lægen imorgen!!

Du kan betale dig til en privat scanning hvis du gerne vil have vished. Det koster vist omkring 500 kr.

Anmeld

1. juli 2014

CL24

Lille københavner tager kun 300 kr for en tidlig scanning uden tidsbestilling. 

Afsted med dig <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.