Synes i dette navn er grimt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2014

Mor til F

NessaXenia skriver:

Er netop hjemvendte fra 70 års fødselsdag, og folk spurgte til lillesøster i maven - hvad skal hun hedde?

Hun skal hedde Vega..

Ej hvad? Det kan man da ikke kalde hende!! Og mange flere negative kommentarer..

Synes i det er grimt? Vega ?

Storesøster hedder Vanessa..

Elsker selv navnet Vega så det ændre ikke på noget..

Jeg synes det er et sødt navn og samtidig specielt,  da der ikke er ret mange som hedder det  

Hold fast i din beslutning, det er din lille pige og hun får det fineste navn ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2014

Loa

NessaXenia skriver:

Er netop hjemvendte fra 70 års fødselsdag, og folk spurgte til lillesøster i maven - hvad skal hun hedde?

Hun skal hedde Vega..

Ej hvad? Det kan man da ikke kalde hende!! Og mange flere negative kommentarer..

Jeg synes ikke det er et grimt navn, men jeg synes det er et specielt og lidt poppet, kunne ikke selv vælge det til mit barn.
Men grimt synes jeg ikke det er.

Anmeld

28. juni 2014

NessaXenia

Emilie80 skriver:

Jeg synes Vega er et godt navn Jeg tror hvis det var mig der som forældre var lidt i tvivl om hvorvidt barnet ville blive ked af sit navn som voksen, så ville jeg vælge et mellemnavn der var mere "almindeligt". Så kan barnet selv vælge hvad det vil kaldes senere hen 

Go' dag 

Hun skal hedde Mathilde til
Mellemnavn

Anmeld

28. juni 2014

Mathilde

Øv synd at folk har reageret sådan på jeres valg af navn til jeres datter

Nu du spørger, så synes jeg de er et fint navn...men jeg kender til 2 hunde der hedder Vega, så derfor tænker jeg det er et hundenavn...

Anmeld

28. juni 2014

Studerendemor

NessaXenia skriver:

Hun skal hedde Vega..

Jeg synes at det er et super sødt navn. 

Uanset hvilket navn man vælger, vil der være nogen der ikke bryder sig om det. 

Da min søster fik sin ældste søn, blev jeg meget overrasket over navnet og kom tydeligvis også til at udtrykke mig negativt non verbalt. Det har jeg tænkt meget på siden hen og været ked af. I dag elsker jeg navnet, og kunne sagtens have fundet på bruge det, hvis ikke min nevø havde heddet det. Men før jeg fik barn, anede jeg faktisk ikke at det kunne såre så meget. 

Jeg har et ynglingsnavn til den næste, som min mand er lige så vild med som jeg. Folk ser virkelig sjove ud i hovedet, når vi nævner det, og min mands kollega har spurgt om vi da er kommunister?!? Hvad han så end mener med det...

Anmeld

28. juni 2014

BinaMor

sys det er et fint navn

Anmeld

28. juni 2014

Frk. Petersen

NessaXenia skriver:

Hun skal hedde Vega..

Jeg syntes det er MEGA sødt!! F*** folk og deres latterlige kommentarer!!

Anmeld

28. juni 2014

christiane2100

Jeg synes det er et fint navn  Og et navn jeg efterhånden har hørt mange piger få de seneste år 

Anmeld

28. juni 2014

Liiiine

SÅ smukt et navn!!! Det ville jeg også gerne have til min pige. Men det ender vidst på at blive en Vida i stedet 

Anmeld

28. juni 2014

maria_wlt

NessaXenia skriver:

Hun skal hedde Vega..

Tænker godt nok ikke det vilde når jeg høre det navn GRIMT er måske lige hårdt nok sagt.

Vi kan jo ikke alle sammen hedde Maria, Christina og Camilla som er "normalt" 

Jeg er så også typen som er RØV ligeglad med hvad andre synes  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.