Synes i dette navn er grimt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.854 visninger
52 svar
49 synes godt om
27. juni 2014

NessaXenia

Er netop hjemvendte fra 70 års fødselsdag, og folk spurgte til lillesøster i maven - hvad skal hun hedde?

Hun skal hedde Vega..

Ej hvad? Det kan man da ikke kalde hende!! Og mange flere negative kommentarer..

Synes i det er grimt? Vega ?

Storesøster hedder Vanessa..

Elsker selv navnet Vega så det ændre ikke på noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg undrer mig altid over at der findes så mange dårligt opdragede mennesker, der absolut skal tilkendegive deres negative mening uden at være blevet spurgt. 

Når det så er sagt synes jeg Vega er et fedt navn! 

Anmeld

27. juni 2014

liten-mamma

NessaXenia skriver:

Er netop hjemvendte fra 70 års fødselsdag, og folk spurgte til lillesøster i maven - hvad skal hun hedde?

Hun skal hedde Vega..

Ej hvad? Det kan man da ikke kalde hende!! Og mange flere negative kommentarer..

P*sse fedt navn!

Anmeld

27. juni 2014

M&J87

Hun skal hedde Vega..

Det er fint navn!

Folk er forfærdelige, sådan snakkede de også om det navn vi fandt til vores søn - Matheus.

Men du skal selv bestemme og ikke lade det gå dig på.!

Anmeld

27. juni 2014

TNBC

NessaXenia skriver:

Hun skal hedde Vega..

Nej, men tænker lidt Vega(s), men grimt synes jeg ikke det er. 
Men det ligger lidt tæt op af Venessa for mig(men det er nok bare mig)

Men det er nok et mærkeligt navn, for den ældre generation. 

Anmeld

27. juni 2014

Mamalou

Jeg synes også, at det er et fint navn

Anmeld

27. juni 2014

Dafnies

Jeg synes det er super flot!
Vi havde selv samme problem, da vi fortalte at vores søn skulle hedde Leander..

Anmeld

27. juni 2014

EAF

Er der ikke et diskotek eller en biograf der hedder det? Jeg syntes ikke det er decideret grimt, men syntes ikke det er et navn til et barn. Dog er det det navn du elsker  og vil give dit barn, så hul i det hvad andre tænker. Det ændrer jo ingenting. 

Jeg laver altid en prøve på navnet hvor jeg forestiller mig barnet som voksen til sin første jobsamtale hvor det voksne barn rækker hånden ud og siger: Goddag, mit navn er....  for uanset hvor sødt, kært, cool etc. navnet lyder til en baby/et barn, et andet er altså hvordan det vil være for det voksne barn hvilket vægter højest. 

Anmeld

27. juni 2014

NessaXenia

SummaSummarum skriver:

Er der ikke et diskotek eller en biograf der hedder det? Jeg syntes ikke det er decideret grimt, men syntes ikke det er et navn til et barn. Dog er det det navn du elsker  og vil give dit barn, så hul i det hvad andre tænker. Det ændrer jo ingenting. 

Jeg laver altid en prøve på navnet hvor jeg forestiller mig barnet som voksen til sin første jobsamtale hvor det voksne barn rækker hånden ud og siger: Goddag, mit navn er....  for uanset hvor sødt, kært, cool etc. navnet lyder til en baby/et barn, et andet er altså hvordan det vil være for det voksne barn hvilket vægter højest. 

Altså hun kan jo skifte det hvis hun selv syntes det et grimt, hun skal hedde Mathilde til mellemnavn, så kan hun bruge det eller lade hver

Anmeld

27. juni 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
SummaSummarum skriver:

Det er et koncert sted der hedder Vega. 

Til ts: Det er ikke et navn jeg ville vælge til min datter men hvis I kan lide skal I da bare kalde jeres datter det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.