Synes i dette navn er grimt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2014

TNBC

Mor11 skriver:

Det er et fint navn!

Fatter ikke hvad der sker for folk når jeg læser disse historier  Hvad blev der af "nå, ej hvor specielt/det har jeg ikke hørt før, hvordan kom i på det?" Eller lign. Behøver man absolut være ubehøvlet og sige grimme ting så snart man ikke lige er vild med et navn   

Ja, forstår heller ikke at man ligefrem kan sige grimme ting. Man kan jo sagtens sige at det ikke er et navn man selv ville bruge. 
Da min far fik sit yngeste barnebarns navn af vide, stod han da også lidt; Tja ok, ja, det er anderledes, han skulle lige vænne sig til det og mere var der ikke i det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Yurie skriver:

Ja, forstår heller ikke at man ligefrem kan sige grimme ting. Man kan jo sagtens sige at det ikke er et navn man selv ville bruge. 
Da min far fik sit yngeste barnebarns navn af vide, stod han da også lidt; Tja ok, ja, det er anderledes, han skulle lige vænne sig til det og mere var der ikke i det. 

Præcis, min egen familie var heller ikke lige forberedt på vores navnevalg, men de kom da højst med et "det har jeg aldrig hørt før, hvordan kom i på dét?" Og det er da helt fair at de lige skal tygge på det og ikke er ligeså begejstrede som os, men tror nok jeg var blevet gal hvis de havde nedgjort og sagt grimme ting om det. Det er der jo absolut ingen grund til.

Anmeld

27. juni 2014

Mumto3

Nu spørger du jo direkte om vores mening, og nej, jeg bryder mig ikke om det navn. Men som du selv skriver, så ændre det jo ikke på jeres valg. I er glade for navnet og det er jo det vigtigste.

Anmeld

27. juni 2014

dukke

NessaXenia skriver:

Er netop hjemvendte fra 70 års fødselsdag, og folk spurgte til lillesøster i maven - hvad skal hun hedde?

Hun skal hedde Vega..

Ej hvad? Det kan man da ikke kalde hende!! Og mange flere negative kommentarer..

Synes i det er grimt? Vega ?

Storesøster hedder Vanessa..

Elsker selv navnet Vega så det ændre ikke på noget..

Nej jeg synes det et SÅ flot og ville også ha min datter skulle hede det men det ville far ikke ha 

skid på hvad andre siger hvis i synes hun er en Vega så skal hun da også hede det 

Anmeld

27. juni 2014

StineC

Præcis derfor fortalte vi ingen navnet på vores datter før den første gang de kom og så hende dog er Amalie ikke noget spektakulært navn, men frygtede at folk ville tænke på paradise Amalie når de så hende. Hende er der dog ingen der har nævnt

Jeg synes Vega er et super flot navn og det var også på min liste over pigenavne

Anmeld

27. juni 2014

Lotus86

Synes det er et super flot navn, og folk skal bare klappe i, du kan jo en anden gang spørge dem om de synes deres eget navn er meget kønnere?? Bliver så provokeret af sådan nogle udtalelser.

Anmeld

28. juni 2014

TNBC

Mor11 skriver:

Præcis, min egen familie var heller ikke lige forberedt på vores navnevalg, men de kom da højst med et "det har jeg aldrig hørt før, hvordan kom i på dét?" Og det er da helt fair at de lige skal tygge på det og ikke er ligeså begejstrede som os, men tror nok jeg var blevet gal hvis de havde nedgjort og sagt grimme ting om det. Det er der jo absolut ingen grund til.

helt enig. 

jeg er ligeglade med hvad folk kalder deres børn; ja jeg kan tænke seiøst?? men ville aldrig sige deres barns navn var grimt..

Anmeld

28. juni 2014

Isabella_mor

NessaXenia skriver:

Er netop hjemvendte fra 70 års fødselsdag, og folk spurgte til lillesøster i maven - hvad skal hun hedde?

Hun skal hedde Vega..

Ej hvad? Det kan man da ikke kalde hende!! Og mange flere negative kommentarer..

det kan man SAGTENS hedde... så det skal i ikke være bange for at kalde jeres datter..

jeg kender en pige på 5 mdr der hedder VEGA. og det er altså et dejligt navn

Anmeld

28. juni 2014

2babygirls

NessaXenia skriver:

Hun skal hedde Vega..

Det er sååååå fint
Vi fortalte slet ikke anemones navn før hun blev født så folk ikke skulle ødelægge navnet for mig, men der kom alligevel en omkring det, men de vænnede sig hurtigt til det.

Anmeld

28. juni 2014

chael

Hun skal hedde Vega..

En af min datters bedste veninder hedder Vega - super fedt navn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.