Synes i dette navn er grimt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er et fint navn!

Fatter ikke hvad der sker for folk når jeg læser disse historier  Hvad blev der af "nå, ej hvor specielt/det har jeg ikke hørt før, hvordan kom i på det?" Eller lign. Behøver man absolut være ubehøvlet og sige grimme ting så snart man ikke lige er vild med et navn   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2014

EAF

Omsorgsgiver skriver:

Det er et koncert sted der hedder Vega. 

Til ts: Det er ikke et navn jeg ville vælge til min datter men hvis I kan lide skal I da bare kalde jeres datter det.

Mente nok der var et eller andet, tak for hjælpen 

Anmeld

27. juni 2014

EAF

Altså hun kan jo skifte det hvis hun selv syntes det et grimt, hun skal hedde Mathilde til mellemnavn, så kan hun bruge det eller lade hver

Ja det kan hun da  Men det håber jeg ikke hun tænker, måske syntes hun det er supercool 

Anmeld

27. juni 2014

NessaXenia

Mor11 skriver:

Det er et fint navn!

Fatter ikke hvad der sker for folk når jeg læser disse historier  Hvad blev der af "nå, ej hvor specielt/det har jeg ikke hørt før, hvordan kom i på det?" Eller lign. Behøver man absolut være ubehøvlet og sige grimme ting så snart man ikke lige er vild med et navn   

Nej jeg blev sgu også lidt mundlam

Anmeld

27. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg synes det er flot

Anmeld

27. juni 2014

Marts<3

NessaXenia skriver:

Er netop hjemvendte fra 70 års fødselsdag, og folk spurgte til lillesøster i maven - hvad skal hun hedde?

Hun skal hedde Vega..

Ej hvad? Det kan man da ikke kalde hende!! Og mange flere negative kommentarer..

Synes i det er grimt? Vega ?

Storesøster hedder Vanessa..

Elsker selv navnet Vega så det ændre ikke på noget..

Nu er jeg jo i familie med Anse. Og hun har jo som bekendt en Vega. Så nogle i Jeres familie må have hørt det. Så hun blir jo ikke den eneste Vega tæt på Jer... Eftersom jeg knus elsker og er SÅ betaget af Vegas vanvittige kønne ansigt og store personlighed, så er navnet for mig ret smukt... Men ude i Kalundborg er navnet jo stadig fremmed. Jeg har en Storm, det forstod min familie hellere ikke. Men de er 3 alene i hans vuggestue, inde på Østerbro med navnet Storm...

Anmeld

27. juni 2014

melila

NessaXenia skriver:

Er netop hjemvendte fra 70 års fødselsdag, og folk spurgte til lillesøster i maven - hvad skal hun hedde?

Hun skal hedde Vega..

Ej hvad? Det kan man da ikke kalde hende!! Og mange flere negative kommentarer..

Synes i det er grimt? Vega ?

Storesøster hedder Vanessa..

Elsker selv navnet Vega så det ændre ikke på noget..

elsker navnet Vega!

Vi har den samme med vores familie, desværre.

Når vi siger at han skal hedde William Milo (dog skal mellemnavnet ikke bruges i sammenhængende med William, det skal kun bruges som kælenavn) Så ryster de på hovedet af os. Man bliver sgu lidt ked af det, specielt når det er familie!

Anmeld

27. juni 2014

esiuol22

Syntes bestemt det er et super godt navn, en veninde har en pige med navnet og syntes det er super sød blandet med lidt sejt

Anmeld

27. juni 2014

ESV

Sådan nogle mennesker kan man altid finde. Der var flere der rynkede på næsen da vi havde besluttet at vores datter skulle hedde Emilie, navne er jo virkelig en meget personlig ting og det skal andre hverken bryde sig om eller noget! Ang navnet Vega så var det ikke et navn jeg selv ville bruge men kender børn der hedder det

Anmeld

27. juni 2014

NessaXenia

Marts<3 skriver:

Nu er jeg jo i familie med Anse. Og hun har jo som bekendt en Vega. Så nogle i Jeres familie må have hørt det. Så hun blir jo ikke den eneste Vega tæt på Jer... Eftersom jeg knus elsker og er SÅ betaget af Vegas vanvittige kønne ansigt og store personlighed, så er navnet for mig ret smukt... Men ude i Kalundborg er navnet jo stadig fremmed. Jeg har en Storm, det forstod min familie hellere ikke. Men de er 3 alene i hans vuggestue, inde på Østerbro med navnet Storm...

Snakker slet ikke med den del af "familien".

Men har godt hørt hun har en Vega..

Var til min morfars fødselsdag og det var nogle familie medlemmer vi ikke har set i mange år der komenterede det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.