Fra pigebaby til drengebaby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2014

Lunae

Anonym skriver:

Hej piger.

Mig og min mand venter vores første sammen. Vi betalte for en scanning da jeg var 14+2 og derefter 18+ - Begge gange fik vi svar på at det var en pige og det var vi  lykkelige over, da både ham og jeg har en dreng fra tidligere. Så får vi oplevelsen af en pige også. Vi havde købt masser af lyserødt og barnevogn (godt nok i hvid) og planlagt det meste. Vi var så til en sen scanning her i forgårs og hvor vi fik lidt af et chok, det var en dreng der gemte sig. Misforstå mig ikke, jeg er lykkelig over at vi får en heldigvis sund, dejlig og smuk dreng  Men jeg og mand har svært ved at vænne os til at sige HAM i stedet for hende. Det gør lidt ondt at slippe tanken om en pige, og det var ret hårdt at skulle bytte det hele ud igår. Er det helt forkvaklet eller er der andre der har prøvet det samme? Jeg har ikke brug for dømmende kommentare, bare andre der har stået i samme situation..

Jeg tænker overhovedet ikke at det er forkvaklet! Uanset om i havde fået af vide at det blev en dreng eller en pige fra starten, så ville det jo være et chok, når det viser sig at være det modsatte. Man sætter sig op til noget og får så noget andet!

Som du selv skriver, så er jeres søn sund og rask, hvilket klart er det vigtigste! Derudover er det måske rart, at i nu alligevel har lidt tid til at vænne jer til tanken om at i snart skal have en lille søn!

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2014

B&J

Dejligt med en sund og rask baby men pyhh det må virkelig ha været en chok, for jer når man regner med det er en pige men så en dreng... men kan man virkelig tage så meget forkert?? ja jeg ved det ikke da jeg ikke har prøvet køns scanning

Anmeld

15. juni 2014

nielsen80

Anonym skriver:

Hej piger.

Mig og min mand venter vores første sammen. Vi betalte for en scanning da jeg var 14+2 og derefter 18+ - Begge gange fik vi svar på at det var en pige og det var vi  lykkelige over, da både ham og jeg har en dreng fra tidligere. Så får vi oplevelsen af en pige også. Vi havde købt masser af lyserødt og barnevogn (godt nok i hvid) og planlagt det meste. Vi var så til en sen scanning her i forgårs og hvor vi fik lidt af et chok, det var en dreng der gemte sig. Misforstå mig ikke, jeg er lykkelig over at vi får en heldigvis sund, dejlig og smuk dreng  Men jeg og mand har svært ved at vænne os til at sige HAM i stedet for hende. Det gør lidt ondt at slippe tanken om en pige, og det var ret hårdt at skulle bytte det hele ud igår. Er det helt forkvaklet eller er der andre der har prøvet det samme? Jeg har ikke brug for dømmende kommentare, bare andre der har stået i samme situation..

Forstår godt det er et chok, og selvfølgelig reagerer man!

Var det til MD I fik af vide det var en dreng? Tænker lidt som de andre, er I sikker på det sidste scanning er den rigtige? altså et eller andet sted, hvis det var til MD, som jo kun fortæller køn som bonus, da den primære formål er noget helt andet, kunne det så være der, den er gået galt.

Altså jeg ville hurtigst muligt kræve den scanning I får gratis det andet sted, for lige at være HELT sikker på, det nu så er en dreng. Går ud fra det er meget vigtigt for dig at kende kønnet? For tænker også, at en mulighed kunne være at sige, " det var ikke meningen vi skulle have vished om det, så nu lader vi os overraske" - tænker nemlig man så er ligeglad, når man får barnet efter fødsel. Men hvis det er vigtigt for dig(det var det også for specielt min kæreste, så forstår det udemærket), så er det selvfølgelig heller ikke en mulighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.