SDD skriver:
Jeg har ikke selv prøvet det. Men jeg kan sagtens(!) forstå at I er helt i chok. Det burde jo heller ikke kunne lade sig gøre. Af hvad jeg forstår betalte I jer til en kønsscanning? De har jo i så fald taget fejl af kønnet. Jeg tror jeg ville kontakte stedet og forklare hvad der er sket.
Det må være en kæmpe omvæltning for jer. Slet ikke fordi I havde præferencer med hensyn til kønnet. Men det må føles helt underligt at der lige pludselig bliver vent op og ned på alt.
Ja vi venter selv en lille pige, med termin om 13 dage. Det vil da næsten være katastrofalt hvis det bliver en dreng i stedet. Eller han må i hvert fald lære at gå i kjole da svigermor har syet en hel del kjoler i forskellige størrelser. Og have meget babytøj i lyserødt på. Slet ikke fordi en dreng ikke er velkommen. Men der er jo en grund for at man har betalt sig til en kønsscanning.
Man har lidt en mærkelig følelse af at ha mistet, uden at miste noget... Det lidt svært at forklare. Ja en fra min familie, har også strikket lyserødt, det får han altså ikke på dog. Men det er synd, den tid hun har lagt i det..
Vi har kontaktet dem, vi får pengene refunderet og en gratis 4 D scanning i 30 min.
Det er selvfølgelig også flot af dem, det hjælper bare ikke på alle de andre penge vi har brugt. Og den følelse man sidder med.
Anmeld