Fra pigebaby til drengebaby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2014

Anonymo

Anonym skriver:

Hej piger.

Mig og min mand venter vores første sammen. Vi betalte for en scanning da jeg var 14+2 og derefter 18+ - Begge gange fik vi svar på at det var en pige og det var vi  lykkelige over, da både ham og jeg har en dreng fra tidligere. Så får vi oplevelsen af en pige også. Vi havde købt masser af lyserødt og barnevogn (godt nok i hvid) og planlagt det meste. Vi var så til en sen scanning her i forgårs og hvor vi fik lidt af et chok, det var en dreng der gemte sig. Misforstå mig ikke, jeg er lykkelig over at vi får en heldigvis sund, dejlig og smuk dreng  Men jeg og mand har svært ved at vænne os til at sige HAM i stedet for hende. Det gør lidt ondt at slippe tanken om en pige, og det var ret hårdt at skulle bytte det hele ud igår. Er det helt forkvaklet eller er der andre der har prøvet det samme? Jeg har ikke brug for dømmende kommentare, bare andre der har stået i samme situation..

Jeg har ikke selv prøvet det men kan godt forstille mig at det må være svært at vænne sig til, men tillykke med den lille dreng 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg havde en tidliger kollega hvor næsten det samme sket for dem. De havde ved en køns scaning fået at vide at de sku ha en pige, det samme havde de fået at vide til md scaning. Da hun så havde født sage JM stort tillykke med den fine lille dreng! 

Ej det ka da ik passe, prøv lige at tjekke igen, fordi de sku altså ha en pige. JM blev total forvirret og tjekkede igen. Jammen det er altså en dreng i har fået. De var helt i chok, for de havde jo forventet en pige.. Vh Stine 

Anmeld

14. juni 2014

asff

Anonym skriver:

Ja det må guderne vide.. Han har ved hver scanning været lidt af en bandit der ikke rigtig ville samarbejde, men så ville jeg da hellere have et "vi er ikke sikre" svar, end det svar vi fik. 2 gange. 

Det er lidt ærgeligt, når man har glædet sig til noget så længe og brugt ret mange penge på ting og sager til den lille...

I skulle have refunderet de penge, i har brugt på tøseting.

Anmeld

14. juni 2014

Mathilde

Jeg har ikke prøvet det, men kan huske en anden bruger herinde, der fik at vide hun ventede en pige og så ved senere scanning fik at vide, det var en dreng...

Mener faktisk hun skrev, at det var lidt en sorg, at miste "pigen" og samtidig glæde over at få en sund og rask dreng.

Jeg forstår godt I lige skal vænne jer til tanken, nu hvor i har gået og forestillet jer en lille pige.

Anmeld

14. juni 2014

LJMNA

Det prøvede vi med vores mellemste, vu fik afvide at det var en dreng og pludselig lå der en pige i maven. Hold kaft hvor jeg græd, i en uge, gladede mig da til en pige, men det var jo ikk det barn jeg følte der vAr mit. 

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

SandraJN skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det men kan godt forstille mig at det må være svært at vænne sig til, men tillykke med den lille dreng 

Tak skal du have :-)

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg havde en tidliger kollega hvor næsten det samme sket for dem. De havde ved en køns scaning fået at vide at de sku ha en pige, det samme havde de fået at vide til md scaning. Da hun så havde født sage JM stort tillykke med den fine lille dreng! 

Ej det ka da ik passe, prøv lige at tjekke igen, fordi de sku altså ha en pige. JM blev total forvirret og tjekkede igen. Jammen det er altså en dreng i har fået. De var helt i chok, for de havde jo forventet en pige.. Vh Stine 

Ja vi fik også dobbelt tjekket det af en anden jordmor fordi vi var helt i chok... Så hende der scannede mig gik ud til en kollega og bedte om hendes mening af, hvad køn det var. Hun sagde med det samme, det er en dreng! Og vi kunne jo også godt se den lille tap, den var slet ikke til at tage fejl af. Det var bare så syrealistisk det hele..

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

asff skriver:

I skulle have refunderet de penge, i har brugt på tøseting.

Det kan man desværre ikke rigtig forlange 

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Jeg har ikke prøvet det, men kan huske en anden bruger herinde, der fik at vide hun ventede en pige og så ved senere scanning fik at vide, det var en dreng...

Mener faktisk hun skrev, at det var lidt en sorg, at miste "pigen" og samtidig glæde over at få en sund og rask dreng.

Jeg forstår godt I lige skal vænne jer til tanken, nu hvor i har gået og forestillet jer en lille pige.

Ja man føler man har mistet et barn, uden at miste glæden ved det andet/nye.. Da vi skulle samle alt tøjet sammen og aflevere det tilbage, var det sgu lidt hårdt..

Anmeld

14. juni 2014

Anonym trådstarter

LJMNA skriver:

Det prøvede vi med vores mellemste, vu fik afvide at det var en dreng og pludselig lå der en pige i maven. Hold kaft hvor jeg græd, i en uge, gladede mig da til en pige, men det var jo ikk det barn jeg følte der vAr mit. 

Hvornår begyndte du at føle det så.?? Havde i også købt ind til en dreng, da i fandt ud af at det var pige??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.