Fra pigebaby til drengebaby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
asff skriver:

Har ikke prøvet det, men hold da op!! Det kan jeg godt forstå, er noget af en omvæltning. Synes dælme, det er ringe; hvordan kan i TO gange få at vide, det er en pige? Det må være hårdt, når i troede i kendte 'identiteten' på jeres barn. Men tillykke med den lille mand

siger man ikke at man aldrig kan vide sig sikker når man har fået at vide at man venter sig en pige, fordi tissemanden kan gemme sig rigtig godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

asff

mor:) skriver:

siger man ikke at man aldrig kan vide sig sikker når man har fået at vide at man venter sig en pige, fordi tissemanden kan gemme sig rigtig godt

det er ikke det jeg forstår ved kønsgaranti

Anmeld

14. juni 2014

asff

Anonym skriver:

Det kan man desværre ikke rigtig forlange 

nææ.. men det burde man

Anmeld

14. juni 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
mor:) skriver:

Jo før i tiden sagde man netop det, men nu kan de jo scanne meget bedre med meget bedre kvalitet. Hos os scannere de fra rumpen og ned mellem benene og op på maven(eller omvendt) så der var intet der gemte sig. 

Hvis til en betalt kønsscanning man er ude for at baby ligger  uhensigtsmæssigt bør man jo få en ny tid for at få ordentlig svar på kønnet. Ellers giver det jo ingen mening at man kan købe sig til sådanne scanninger, hvis der alligevel er usikkerhed.

Jeg har hørt om flere der skulle til en anden scanning netop fordi baby lå og puttede sig.

Anmeld

14. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
SDD skriver:

Jo før i tiden sagde man netop det, men nu kan de jo scanne meget bedre med meget bedre kvalitet. Hos os scannere de fra rumpen og ned mellem benene og op på maven(eller omvendt) så der var intet der gemte sig. 

Hvis til en betalt kønsscanning man er ude for at baby ligger  uhensigtsmæssigt bør man jo få en ny tid for at få ordentlig svar på kønnet. Ellers giver det jo ingen mening at man kan købe sig til sådanne scanninger, hvis der alligevel er usikkerhed.

Jeg har hørt om flere der skulle til en anden scanning netop fordi baby lå og puttede sig.

ja det kan jeg godt se er ringe så

Anmeld

14. juni 2014

Mathilde

Anonym skriver:

Ja man føler man har mistet et barn, uden at miste glæden ved det andet/nye.. Da vi skulle samle alt tøjet sammen og aflevere det tilbage, var det sgu lidt hårdt..

Puh det kan jeg godt forstå!

Håber du snart vænner dig til tanken og kommer dig over "tabet" af den pige, der aldrig var der.

Nu får I snart en lækker lille drengebaby i stedet

Anmeld

14. juni 2014

LJMNA

Anonym skriver:

Hvornår begyndte du at føle det så.?? Havde i også købt ind til en dreng, da i fandt ud af at det var pige??

Tror at der gik 14 dage før at jeg begyndte at vænne mig til tanken, sådan rigtigt.. Men "tabet" over min dreng, det havde jeg det svært ved i rigtig lang tid. 

Vi vi havde købt rigtig meget tøj, danefæ og småfolk havde lige holdt lager salg. Haha.. Heldigvis havde jeg jo købt det "billigt" så det var nemt at sælge igen.

Anmeld

14. juni 2014

LinLin

Anonym skriver:

Hej piger.

Mig og min mand venter vores første sammen. Vi betalte for en scanning da jeg var 14+2 og derefter 18+ - Begge gange fik vi svar på at det var en pige og det var vi  lykkelige over, da både ham og jeg har en dreng fra tidligere. Så får vi oplevelsen af en pige også. Vi havde købt masser af lyserødt og barnevogn (godt nok i hvid) og planlagt det meste. Vi var så til en sen scanning her i forgårs og hvor vi fik lidt af et chok, det var en dreng der gemte sig. Misforstå mig ikke, jeg er lykkelig over at vi får en heldigvis sund, dejlig og smuk dreng  Men jeg og mand har svært ved at vænne os til at sige HAM i stedet for hende. Det gør lidt ondt at slippe tanken om en pige, og det var ret hårdt at skulle bytte det hele ud igår. Er det helt forkvaklet eller er der andre der har prøvet det samme? Jeg har ikke brug for dømmende kommentare, bare andre der har stået i samme situation..

Bliver da helt nervøs.... Vi har været til kønscanning to gange (fordi baby drillede første gang) - de sagde pige! Og det samme til MD...

Mon man bør købe endnu een (i 3D)

Jeg ville godt nok også føle jeg mistede en pige (har først lige vænnet mig til at vi skal have en pige efter vores ialt tre drenge)

Anmeld

14. juni 2014

Christine

Anonym skriver:

Hej piger.

Mig og min mand venter vores første sammen. Vi betalte for en scanning da jeg var 14+2 og derefter 18+ - Begge gange fik vi svar på at det var en pige og det var vi  lykkelige over, da både ham og jeg har en dreng fra tidligere. Så får vi oplevelsen af en pige også. Vi havde købt masser af lyserødt og barnevogn (godt nok i hvid) og planlagt det meste. Vi var så til en sen scanning her i forgårs og hvor vi fik lidt af et chok, det var en dreng der gemte sig. Misforstå mig ikke, jeg er lykkelig over at vi får en heldigvis sund, dejlig og smuk dreng  Men jeg og mand har svært ved at vænne os til at sige HAM i stedet for hende. Det gør lidt ondt at slippe tanken om en pige, og det var ret hårdt at skulle bytte det hele ud igår. Er det helt forkvaklet eller er der andre der har prøvet det samme? Jeg har ikke brug for dømmende kommentare, bare andre der har stået i samme situation..

Det er da også noget rod! Drenge er dejlige, men man føler jo tilknytning til baby i maven når man kender kønnet.. så jeg forstår godt at det er lidt af et chok. 

Mht at ønske et bestemt køn, så er det også fint med mig så længe man accepterer at det jo ikke er noget man selv bestemmer. Men forstår sørme godt at I sidder med en underlig fornemmelse.

Og tillykke med en sund dreng

Må jeg spørge hvad I så til de to scanninger? Kan næsten ikke forstå der kan tages fejl to gange.

Anmeld

14. juni 2014

M&J87

Anonym skriver:

Hej piger.

hvad så hvis dem til md tog fejl ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.