Anonym skriver:
Ja de da så lækre :-)
Den eneste grund til det var et "ønske" var fordi vi begge havde en dreng fra tidligere så vi ville gerne prøve at have en pige også. Men nu kan vi samle et halvt fodboldt hold istedet 
Den første scanning 14+2 sagde de at de var 90 % sikre på at det var en pige. Ved den næste scanning 18+4 sagde at det var svært at se fordi baby drillede. De brugte en halv time på det og var 100 % sikre til sidst 
Ok. Jamen jeg kan godt se der er en lille smule "plads" til at tage fejl, men jeg forstår slet ikke at de så udtaler sig når det kan være tvivlsomt.
Jeg forstår sagtens at i gerne ville have en pige også, men måske kommer hun næste gang 
Og jeg synes at det bliver så virkeligt at der er en baby i maven når man kender køn, uanset kønnet. Så jeg ville også følge jeg havde "mistet" noget (men selvfølgelig også fået noget andet, som du og andre siger).
Men det er dejligt at i får pengene tilbage, for de fleste klinikker har jo "kønsgaranti" så der kan jeg ikke forstå de kan tillade sig at være 90% sikre. Det er også dejligt hvis i kan nå at bytte pigeting og tøj mv. så den lille drillepind ikke skal gå i lyserødt 
Jeg håber jeres børn tog/tager overraskelsen godt og glæder sig til at blive et lille fodboldhold (hvis de da kendte noget til det hele).
Anmeld