Savner en veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2014

Jj1709

Rikke T skriver:

Hehe

Ja tror jeg du har ret i  

Hehe :-) Det kunne være hyggeligt at stikke hovederne sammen en dag, efter alle disse år, hvis du har lyst til det selvfølgelig :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2014

Rikke T

Jj1709 skriver:

Hehe :-) Det kunne være hyggeligt at stikke hovederne sammen en dag, efter alle disse år, hvis du har lyst til det selvfølgelig :-) 

Det kunne være hyggeligt ja, lad os gøre det  

Anmeld

14. juni 2014

MissTas

Rikke T skriver:

Ja, jeg savner virkelig en veninde. Sådan en veninde man kan tage på shopping ture, cafe besøg, ringe sammen med osv. osv... :-)

Jeg er 25 år og bor sammen med min kæreste på 27 år. Vi har været sammen i 9år.

Sammen har vi to skønne børn. En dreng på knap 5år og en pige som lige er blevet 2 år. 

Vi bor i Aalborg Sø :-) 

Jeg læser til dagligt Hf på VUC og min kæreste har lige afsluttet HG, og starter i lære her efter sommerferien. 

Hvis du også savner en veninde, så skriv endelig :-) :-)

Mvh Rikke 

Hej jeg vil da også lige melde mig på banen. Har nogle enkelte gode veninder som jeg har fået opbygget, men dem jeg havde gennem tiden i skolen mm. Røg lige så stille fra da jeg blev gravid. 

Jeg er 24 år, bor sammen med min kæreste på 29 år og sammen har vi annastacia på 2 år og 3 mrd. Jeg læser til daglig til sygeplejerske og er færdiguddannet til januar jeg er heller ikke til bylivet, men mere shopping, cafe og familiehygge. Bor i Hjørring ca. 45 min til Aalborg

Anmeld

14. juni 2014

Christina91

*Heidi* skriver:

Jeg bor i Vejgaard sammen med min kæreste. Er 25 og vi venter vores første barn til november.

Hej

Jeg er tilflytter til Aalborg, vi flytter om ca. En måned. Jeg er næsten 23 og venter vores første barn til oktober. Jeg kender ikke rigtig nogle i Aalborg, så det kunne måske være hyggeligt at mødes når vi får jævnaldernde børn.

Anmeld

14. juni 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Rikke T skriver:

Hej :-) jamen det lyder da godt.. Vi bor jo også ret tæt på hinanden  Jeg bor i Gug. Tæt på grønlandstorvet. 

Jep, ja det gør vi da vist lige.. Vi kunne da mødes en dag, evt inde på hovedbiblioteket

Anmeld

14. juni 2014

Rikke T

Anitsithc skriver:

Jep, ja det gør vi da vist lige.. Vi kunne da mødes en dag, evt inde på hovedbiblioteket

Det kan vi sagtens finde ud af, det kunne være rigtig hyggeligt  

Anmeld

14. juni 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Rikke T skriver:

Det kan vi sagtens finde ud af, det kunne være rigtig hyggeligt  

Skønt

Mon der er andre der kunne have lyst?
Jeg kan bedst i weekenden

Anmeld

15. juni 2014

esioul

Jj1709 skriver:

Hehe tænkte jeg nok du gjorde, kan huske Pia sagde de var blevet passet af din mor :-) 

Vi har været sammen i knap 2 1/2år.. Det store hus på hjørnet ned til jyllandsgade, ved siden af radio øst.. 

Kender heller ingen hernede mere, og med mit indtryk af dem hernede har jeg heller ikke lyst til at bruge tid eller energi på dem... Folk er ikke rigtigt kommet videre i deres liv, det virker til at fest, stoffer og druk er livsstilen, ligegyldigt om de er over 30, eller har kone/mand og børn derhjemme.. 

Nå for pokker, det er jeg da ked af at høre.. 

Hvor er det sjovt.

Vi har boet på vinkelvej. Ret tæt på dig

Anmeld

15. juni 2014

sille000

Rikke T skriver:

Ja, jeg savner virkelig en veninde. Sådan en veninde man kan tage på shopping ture, cafe besøg, ringe sammen med osv. osv... :-)

Jeg er 25 år og bor sammen med min kæreste på 27 år. Vi har været sammen i 9år.

Sammen har vi to skønne børn. En dreng på knap 5år og en pige som lige er blevet 2 år. 

Vi bor i Aalborg Sø :-) 

Jeg læser til dagligt Hf på VUC og min kæreste har lige afsluttet HG, og starter i lære her efter sommerferien. 

Hvis du også savner en veninde, så skriv endelig :-) :-)

Mvh Rikke 

jeg er 26 år bor ca. 35 km fra aalborg har 2 børn på snart 7 og snart 4

Anmeld

15. juni 2014

Rikke T

esioul skriver:

Hvor er det sjovt.

Vi har boet på vinkelvej. Ret tæt på dig

Mon man også kender dig så?  Kan se vi er lige gamle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.