Savner en veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2014

An&Jo

Rikke T skriver:

Okay :-)

Det kunne da være hyggeligt at mødes en dag :-) 

Vi kunne også finde en dag hvor vi kan mødes flere af os sammen? 

Ja keg synes da det kunne være fint at være flere, men ellers er jeg altid frisk på en kop kaffe og en snak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

An&Jo

MortilMogL skriver:

I Brovst?.
Jeg bor i ingstrup - ikke så langt fra dig så ??..
Du er velkommen til at skrive

Ja jeg bor faktisk lidt udenfor Brovst i halvrimmen.. ingstrup er ikke så langt væk nej, vi kunne da sagtens finde ud af noget

Anmeld

13. juni 2014

*Mor Til Albert*

Rikke T skriver:

Ja, jeg savner virkelig en veninde. Sådan en veninde man kan tage på shopping ture, cafe besøg, ringe sammen med osv. osv... :-)

Jeg er 25 år og bor sammen med min kæreste på 27 år. Vi har været sammen i 9år.

Sammen har vi to skønne børn. En dreng på knap 5år og en pige som lige er blevet 2 år. 

Vi bor i Aalborg Sø :-) 

Jeg læser til dagligt Hf på VUC og min kæreste har lige afsluttet HG, og starter i lære her efter sommerferien. 

Hvis du også savner en veninde, så skriv endelig :-) :-)

Mvh Rikke 

Jeg bor i Vejgaard sammen med min kæreste. Er 25 og vi venter vores første barn til november.

Anmeld

13. juni 2014

Frk. Petersen

Rikke T skriver:

Ja, jeg savner virkelig en veninde. Sådan en veninde man kan tage på shopping ture, cafe besøg, ringe sammen med osv. osv... :-)

Sammen har vi to skønne børn. En dreng på knap 5år og en pige som lige er blevet 2 år. 

Jeg læser til dagligt Hf på VUC og min kæreste har lige afsluttet HG, og starter i lære her efter sommerferien. 

Mvh Rikke 

Du er ikke den eneste synd jeg bor så langt væk.. ville gerne være din ven hahaha

Anmeld

13. juni 2014

Kamilla-m

An&Jo skriver:

Ja jeg bor faktisk lidt udenfor Brovst i halvrimmen.. ingstrup er ikke så langt væk nej, vi kunne da sagtens finde ud af noget

Åh .
Ja den kender jeg godt ).
Evt kan du sende en pb ?

Anmeld

13. juni 2014

Rikke T

Jj1709 skriver:

Hehe tænkte jeg nok du gjorde, kan huske Pia sagde de var blevet passet af din mor :-) 

Vi har været sammen i knap 2 1/2år.. Det store hus på hjørnet ned til jyllandsgade, ved siden af radio øst.. 

Kender heller ingen hernede mere, og med mit indtryk af dem hernede har jeg heller ikke lyst til at bruge tid eller energi på dem... Folk er ikke rigtigt kommet videre i deres liv, det virker til at fest, stoffer og druk er livsstilen, ligegyldigt om de er over 30, eller har kone/mand og børn derhjemme.. 

Nå for pokker, det er jeg da ked af at høre.. 

Ja det er rigtigt  jeg mener også at min far på et tidspunkt var hjemme vække Kim hver morgen så han kunne komme op og i skole hehe.. 

Okay, ja så er det jo som det plejer. Jeg er også glad for jeg ikke bor der længere. Folk har så travlt med alle andre... 

Anmeld

13. juni 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Rikke T skriver:

Mvh Rikke 

Hej

Ih jeg savner også en veninde nogengange, har det lidt ligesom dig
Bor også i Aalborg, tæt på karolinelund

Herhjemme er vi mig, på 27 og min dejlige dreng på 7!
Kunne helt sikkert godt være frisk på at mødes og hygge

Anmeld

13. juni 2014

Jj1709

Rikke T skriver:

Ja det er rigtigt  jeg mener også at min far på et tidspunkt var hjemme vække Kim hver morgen så han kunne komme op og i skole hehe.. 

Okay, ja så er det jo som det plejer. Jeg er også glad for jeg ikke bor der længere. Folk har så travlt med alle andre... 

Haha Ja det undre mig ikke, sådan er det stadig nu er det bare mig der hænger på den ;-) 

Det kan jeg godt forstå.. Jeg håber vi en dag flytter herfra, har plaget Kim om at vi evt kunne flytte til Terndrup istedet, men indtil nu bor vi her stadig... 

Ja folk hernede har meget travlt med andre, det er ligefør de ved mere om en, end man selv gør :-) men sådan vil det nok altid være i små byer :-) 

Anmeld

13. juni 2014

Rikke T

Anitsithc skriver:

Hej

Ih jeg savner også en veninde nogengange, har det lidt ligesom dig
Bor også i Aalborg, tæt på karolinelund

Herhjemme er vi mig, på 27 og min dejlige dreng på 7!
Kunne helt sikkert godt være frisk på at mødes og hygge

Hej :-) jamen det lyder da godt.. Vi bor jo også ret tæt på hinanden  Jeg bor i Gug. Tæt på grønlandstorvet. 

Anmeld

13. juni 2014

Rikke T

Jj1709 skriver:

Haha Ja det undre mig ikke, sådan er det stadig nu er det bare mig der hænger på den ;-) 

Det kan jeg godt forstå.. Jeg håber vi en dag flytter herfra, har plaget Kim om at vi evt kunne flytte til Terndrup istedet, men indtil nu bor vi her stadig... 

Ja folk hernede har meget travlt med andre, det er ligefør de ved mere om en, end man selv gør :-) men sådan vil det nok altid være i små byer :-) 

Hehe

Ja tror jeg du har ret i  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.