Savner en veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2014

An&Jo

Rikke T skriver:

Okay :-) byen har godt nok aldrig sagt mig noget. Men nu har jeg også været sammen med min kæreste siden jeg var 16 :-)

Vi har nok altid bare været lidt kedelige hehe  

Okay, ja det kan jeg godt forstå, når du er alene i hverdagen. Så er tiden lang. 

Hvad laver din mand? :-)

Ja der var jeg jo så lidt længere tid om at finde den rette..

Min mand er lastbil chauffør og kører svær transport

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2014

Jj1709

Rikke T skriver:

Ja. Jeg kan godt huske dig. Ved ikke om du kan huske mig, men ellers kan du nok huske min søster Vivi. 

Jo nu ved jeg da godt hvem du er �� Ej hvor sjovt at "rende ind i dig" herinde.. Det er godt nok mange år siden! :-) 

Anmeld

13. juni 2014

Rikke T

Jj1709 skriver:

Jo nu ved jeg da godt hvem du er �� Ej hvor sjovt at "rende ind i dig" herinde.. Det er godt nok mange år siden! :-) 

Hehe, verden er lille!  Ja det er en del år siden må man sige 

Hvor mange børn har du? Kan godt huske, at du fik en lille pige. 

Anmeld

13. juni 2014

Jj1709

Rikke T skriver:

Hehe, verden er lille!  Ja det er en del år siden må man sige 

Hvor mange børn har du? Kan godt huske, at du fik en lille pige. 

Ja det er den godt nok ;-) 

Jamen jeg har kun hende, sådan biologisk, og så har jeg 2 bonusdrenge :-) 

Men så kender du os min kæreste, Kim Kielgast... :-) 

Anmeld

13. juni 2014

Sahara82

Rikke T skriver:

Ja, jeg savner virkelig en veninde. Sådan en veninde man kan tage på shopping ture, cafe besøg, ringe sammen med osv. osv... :-)

Jeg er 25 år og bor sammen med min kæreste på 27 år. Vi har været sammen i 9år.

Sammen har vi to skønne børn. En dreng på knap 5år og en pige som lige er blevet 2 år. 

Vi bor i Aalborg Sø :-) 

Jeg læser til dagligt Hf på VUC og min kæreste har lige afsluttet HG, og starter i lære her efter sommerferien. 

Hvis du også savner en veninde, så skriv endelig :-) :-)

Mvh Rikke 

Jeg kender det virkeligt godt!! Har meget få veninder tilbage. Mistede en del da jeg fik barn og ikke gik i byen mere.
Bor dog i en lille by 20 min fra Thisted, så det er lidt væk fra Aalborg, men hvis der er andre i nærheden af Thisted eller Struer må de gerne skrive til mig :-)

Anmeld

13. juni 2014

Rikke T

Jj1709 skriver:

Ja det er den godt nok ;-) 

Jamen jeg har kun hende, sådan biologisk, og så har jeg 2 bonusdrenge :-) 

Men så kender du os min kæreste, Kim Kielgast... :-) 

Okay, ja kan også godt huske ham, ej hvor sjov  Hvor længe har i været sammen så, og hvor henne i Kongerslev bor i?  

Kender slet ikke nogen i kongerslev længere. Er kun min far der stadig bor derude, men ham har jeg ikke kontakt med. 

Anmeld

13. juni 2014

Rikke T

Sarah82 skriver:

Jeg kender det virkeligt godt!! Har meget få veninder tilbage. Mistede en del da jeg fik barn og ikke gik i byen mere.
Bor dog i en lille by 20 min fra Thisted, så det er lidt væk fra Aalborg, men hvis der er andre i nærheden af Thisted eller Struer må de gerne skrive til mig :-)

Ja det samme her. Jeg er også "vokset" fra de fleste at mine gamle veninder efter jeg er blevet mor �� 

Anmeld

13. juni 2014

Kamilla-m

An&Jo skriver:

Årh hvor jeg kender det.. Selvom jeg ikke er tilflytter så har jeg ingen tilbage heroppe som jeg snakker med..

Jeg bliver 25 i oktober, min kommende mand bliver 29 i september vi har kendt hinanden i 4 år og er en sammenbragt familie med hans søn på 6 år og min søn på 4 år..

Vi bor i Brovst en halv times kørsel i bil fra Aalborg

I Brovst?.
Jeg bor i ingstrup - ikke så langt fra dig så ??..
Du er velkommen til at skrive

Anmeld

13. juni 2014

Rikke T

An&Jo skriver:

Ja der var jeg jo så lidt længere tid om at finde den rette..

Min mand er lastbil chauffør og kører svær transport

Okay :-)

Det kunne da være hyggeligt at mødes en dag :-) 

Vi kunne også finde en dag hvor vi kan mødes flere af os sammen? 

Anmeld

13. juni 2014

Jj1709

Rikke T skriver:

Okay, ja kan også godt huske ham, ej hvor sjov  Hvor længe har i været sammen så, og hvor henne i Kongerslev bor i?  

Kender slet ikke nogen i kongerslev længere. Er kun min far der stadig bor derude, men ham har jeg ikke kontakt med. 

Hehe tænkte jeg nok du gjorde, kan huske Pia sagde de var blevet passet af din mor :-) 

Vi har været sammen i knap 2 1/2år.. Det store hus på hjørnet ned til jyllandsgade, ved siden af radio øst.. 

Kender heller ingen hernede mere, og med mit indtryk af dem hernede har jeg heller ikke lyst til at bruge tid eller energi på dem... Folk er ikke rigtigt kommet videre i deres liv, det virker til at fest, stoffer og druk er livsstilen, ligegyldigt om de er over 30, eller har kone/mand og børn derhjemme.. 

Nå for pokker, det er jeg da ked af at høre.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.