Savner en veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.365 visninger
59 svar
9 synes godt om
12. juni 2014

Rikke T

Ja, jeg savner virkelig en veninde. Sådan en veninde man kan tage på shopping ture, cafe besøg, ringe sammen med osv. osv... :-)

Jeg er 25 år og bor sammen med min kæreste på 27 år. Vi har været sammen i 9år.

Sammen har vi to skønne børn. En dreng på knap 5år og en pige som lige er blevet 2 år. 

Vi bor i Aalborg Sø :-) 

Jeg læser til dagligt Hf på VUC og min kæreste har lige afsluttet HG, og starter i lære her efter sommerferien. 

Hvis du også savner en veninde, så skriv endelig :-) :-)

Mvh Rikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

LilleChelle

Jeg har det nøjagtigt som dig .. 
Jeg er tilflytter til Odense, og kender ikke rigtig nogle herovre udover de venner jeg har fået igennem min kæreste. 

- Desværre ingen med børn  

Hvor er det ærgerligt du bor helt i Aalborg

Anmeld

12. juni 2014

-Sigrid-

LilleChelle skriver:

Jeg er tilflytter til Odense, og kender ikke rigtig nogle herovre udover de venner jeg har fået igennem min kæreste. 

Jeg kan måske hjælpe dig?
Jeg er 20 og når jeg er færdig på barsel skal jeg afslutte HF, har Nethe på 2½ som går i dagpleje, Peder på 23½ som går på SDU (matematiker) og så Dagmar på -2/3 måneder

Kan desværre ikke hjælpe dig TS 

Anmeld

12. juni 2014

An&Jo

Årh hvor jeg kender det.. Selvom jeg ikke er tilflytter så har jeg ingen tilbage heroppe som jeg snakker med..

Jeg bliver 25 i oktober, min kommende mand bliver 29 i september vi har kendt hinanden i 4 år og er en sammenbragt familie med hans søn på 6 år og min søn på 4 år..

Vi bor i Brovst en halv times kørsel i bil fra Aalborg

Anmeld

12. juni 2014

Rikke T

Det gik måske lige hurtigt nok med at få skrevet og oprettet. Beklager det lyder rodet  

Og fik vist heller ikke nævnt så meget om mig selv, eller os. 

Skal måske lige nævne at vi er stille og rolige familie mennesker. Vi går ikke i byen.. :-) 

Anmeld

12. juni 2014

Rikke T

LilleChelle skriver:

Tak for svar :-) Ja, det var ærgerligt der er så langt imellem! 

Men ja, hvor kan det være utroligt kedeligt og ensomt sommetider... 

Anmeld

12. juni 2014

Rikke T

An&Jo skriver:

Årh hvor jeg kender det.. Selvom jeg ikke er tilflytter så har jeg ingen tilbage heroppe som jeg snakker med..

Jeg bliver 25 i oktober, min kommende mand bliver 29 i september vi har kendt hinanden i 4 år og er en sammenbragt familie med hans søn på 6 år og min søn på 4 år..

Vi bor i Brovst en halv times kørsel i bil fra Aalborg

Ja så kender du det jo. Jeg er oprindeligt fra en lille by 20 herfra. Men flyttede hertil for ca 6 år siden. 

Brovst er heller ikke så langt væk. :-)

Anmeld

12. juni 2014

An&Jo

Rikke T skriver:

Ja så kender du det jo. Jeg er oprindeligt fra en lille by 20 herfra. Men flyttede hertil for ca 6 år siden. 

Brovst er heller ikke så langt væk. :-)

Jaa.. Jeg mangler virkelig en at shoppe med, en at snakke børn med, men også bare en man er lidt tættere med.. Jeg har ingen sådan virkelig tætte veninder længere fordi mange forsvandt da jeg fik min dreng dengang.. De var ikke klar til at være en del af børn og familielivet dengang, men jeg har fået rendt mine horn af, og vil nu allerhelst sidde med min familie og nogle gode venner og nyde en god bøf med et godt glas vin. jeg er nok lidt ældre i sind end jeg er i alder og har altid været det..

Men kan da også godt blive pigesur og kræve retfærdighed..

Anmeld

12. juni 2014

CarinaSB

Rikke T skriver:

Ja, jeg savner virkelig en veninde. Sådan en veninde man kan tage på shopping ture, cafe besøg, ringe sammen med osv. osv... :-)

Jeg er 25 år og bor sammen med min kæreste på 27 år. Vi har været sammen i 9år.

Sammen har vi to skønne børn. En dreng på knap 5år og en pige som lige er blevet 2 år. 

Vi bor i Aalborg Sø :-) 

Jeg læser til dagligt Hf på VUC og min kæreste har lige afsluttet HG, og starter i lære her efter sommerferien. 

Hvis du også savner en veninde, så skriv endelig :-) :-)

Mvh Rikke 

Hej :) jeg savner også nogle veninder med børn .. Hedder Carina og bor i Hobro (30 min) fra aalborg .. bor sammen med min mand Per på 31 og vores 2 dejlige drenge Noah på 5 år og Charlie på 2 år :)

Anmeld

12. juni 2014

Rikke T

An&Jo skriver:

Jaa.. Jeg mangler virkelig en at shoppe med, en at snakke børn med, men også bare en man er lidt tættere med.. Jeg har ingen sådan virkelig tætte veninder længere fordi mange forsvandt da jeg fik min dreng dengang.. De var ikke klar til at være en del af børn og familielivet dengang, men jeg har fået rendt mine horn af, og vil nu allerhelst sidde med min familie og nogle gode venner og nyde en god bøf med et godt glas vin. jeg er nok lidt ældre i sind end jeg er i alder og har altid været det..

Men kan da også godt blive pigesur og kræve retfærdighed..

Lige præcis sådan en veninde jeg også mangler! :-) Jeg har heller ingen tætte veninder længere efter jeg hat fået børn. 

Jeg er heller ikke en type der render i byen. Har jeg faktisk aldrig været. 

Jeg synes, som dig, at det er meget hyggeligere hjemme med god mad og den slags :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.