Savner en veninde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2014

Jj1709

Rikke T skriver:

Ja, jeg savner virkelig en veninde. Sådan en veninde man kan tage på shopping ture, cafe besøg, ringe sammen med osv. osv... :-)

Jeg er 25 år og bor sammen med min kæreste på 27 år. Vi har været sammen i 9år.

Sammen har vi to skønne børn. En dreng på knap 5år og en pige som lige er blevet 2 år. 

Vi bor i Aalborg Sø :-) 

Jeg læser til dagligt Hf på VUC og min kæreste har lige afsluttet HG, og starter i lære her efter sommerferien. 

Hvis du også savner en veninde, så skriv endelig :-) :-)

Mvh Rikke 

Det er du ikke ene om! 

Jeg har en del "veninder" bare ikke nogen jeg deler ståsted her i livet med.. 

Jeg lever et ganske almindeligt kedeligt familieliv, med min kæreste og vores børn, hvor de "veninder" jeg har ligger med tømmermænd søndag morgen 

Om mig,22 lidt endnu!  Bor i kongerslev med min kæreste og vores 3 dine og mine børn, i alderen 4-8 år .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2014

An&Jo

Rikke T skriver:

Lige præcis sådan en veninde jeg også mangler! :-) Jeg har heller ingen tætte veninder længere efter jeg hat fået børn. 

Jeg er heller ikke en type der render i byen. Har jeg faktisk aldrig været. 

Jeg synes, som dig, at det er meget hyggeligere hjemme med god mad og den slags :-) 

Jeg gik meget i byen inden jeg fik min dreng, men har aldrig fortrudt at jeg blev mor fremfor at være hende der gik i byen.. Jeg har prøvet hvad jeg skulle, og jeg mangler ikke noget..

Jeg er faktisk i Aalborg minimum en gang i ugen fordi drengenes andre forældre bor derude..

Jeg begynder bare at føle mig ensom kan jeg mærke, min mand er kun hjemme i weekenderne, så dagene kan godt blive lidt lange nogengange..

Anmeld

12. juni 2014

Rikke T

CarinaSB skriver:

Hej jeg savner også nogle veninder med børn .. Hedder Carina og bor i Hobro (30 min) fra aalborg .. bor sammen med min mand Per på 31 og vores 2 dejlige drenge Noah på 5 år og Charlie på 2 år

Hej :-) så er vores børn jo jævnaldrende.. 

Hvad laver du ellers til dagligt osv? :-) 

Anmeld

12. juni 2014

Rikke T

Jj1709 skriver:

Det er du ikke ene om! 

Jeg har en del "veninder" bare ikke nogen jeg deler ståsted her i livet med.. 

Jeg lever et ganske almindeligt kedeligt familieliv, med min kæreste og vores børn, hvor de "veninder" jeg har ligger med tømmermænd søndag morgen 

Om mig,22 lidt endnu!  Bor i kongerslev med min kæreste og vores 3 dine og mine børn, i alderen 4-8 år .. 

Hej :-) jeg er faktisk født og opvokset i Kongerslev. Er flyttet hertil Aalborg for 6 år siden :-)

Er du tilflytter eller har du boet derude altid? 

Anmeld

12. juni 2014

Jj1709

Rikke T skriver:

Hej :-) jeg er faktisk født og opvokset i Kongerslev. Er flyttet hertil Aalborg for 6 år siden :-)

Er du tilflytter eller har du boet derude altid? 

Ej hvor morsomt! 

Jeg er rigtigt herfra, men flyttede fra byen for 10 år siden, flyttede så tilbage hertil for 2 år siden 

Anmeld

12. juni 2014

Rikke T

An&Jo skriver:

Jeg gik meget i byen inden jeg fik min dreng, men har aldrig fortrudt at jeg blev mor fremfor at være hende der gik i byen.. Jeg har prøvet hvad jeg skulle, og jeg mangler ikke noget..

Jeg er faktisk i Aalborg minimum en gang i ugen fordi drengenes andre forældre bor derude..

Jeg begynder bare at føle mig ensom kan jeg mærke, min mand er kun hjemme i weekenderne, så dagene kan godt blive lidt lange nogengange..

Okay :-) byen har godt nok aldrig sagt mig noget. Men nu har jeg også været sammen med min kæreste siden jeg var 16 :-)

Vi har nok altid bare været lidt kedelige hehe  

Okay, ja det kan jeg godt forstå, når du er alene i hverdagen. Så er tiden lang. 

Hvad laver din mand? :-)

Anmeld

13. juni 2014

Rikke T

Jj1709 skriver:

Ej hvor morsomt! 

Jeg er rigtigt herfra, men flyttede fra byen for 10 år siden, flyttede så tilbage hertil for 2 år siden 

Okay, ja det var da lidt sjovt hvad hedder du? 

Anmeld

13. juni 2014

Jj1709

Rikke T skriver:

Okay, ja det var da lidt sjovt hvad hedder du? 

Julie Jytte.. Hvis det skal være helt rigtigt  Har du gået på skolen hernede os så? 

Anmeld

13. juni 2014

Rikke T

Jj1709 skriver:

Julie Jytte.. Hvis det skal være helt rigtigt  Har du gået på skolen hernede os så? 

Ja. Jeg kan godt huske dig. Ved ikke om du kan huske mig, men ellers kan du nok huske min søster Vivi. 

Anmeld

13. juni 2014

Tahoke

Halløjsa. 

Det var lige en tråd jeg kunne bruge. Og da TS har givet tilladse vil jeg også gerne søge efter mødre med børn fra oktober 2013 ca. Da jeg er flyttet og har mistet min mdr. grp. 

Jeg er 26 og bor i Århus og har en dejlig datter. Skriv gerne en personlig besked til mig. 

Dejligt initiativ, trådstarter, og tak for lån. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.