Anonym skriver:
Vi føler os klar til det, tingene som selvfølgelig skal være okay inden en baby kommer til familien altså bolig, økonomi osv., det er som det skal være!
i december/januar da jeg skulle stoppe på p-piller, havde vi snakken og vidste begge at der jo kan gå lang tid før der sker noget, så vi blev enige om at jeg ikke skulle starte på dem igen, og vi var klar når vi så stod med 2 steger på en test. Her de sidste to måneder har vi bare slet ikke tænkt på graviditet, og da jeg så kom til at tænke på i onsdags at jeg faktisk skulle have haft mens mandag. de symptomer jeg havde, havde jeg heller ikke tænkt over, fordi der nok ikke var chance for graviditet denne måned pga. ikke så meget sex. de er så taget meget til. meget ømme bryster og nippel, blodåre på brysterne bliver tydeligere og tydeligere, er sindssyg træt, oppustet især om aftenen, kvalm ind i mellem, ikke rigtig lyst til mad, elsker normalt mad er virkelig madglad, men ikke rigtig mere
, mere lyst til sex end sådan lige normalt, begynde at tude over det mindste triste jeg læser eller sådan noget, især hvis det er noget med babyer, har fået sindssyg meget vand i kroppen. ja der er flere endnu
men jeg har bare sådan en fornemmelse af at der er noget inde i maven, har i en uge nu drømt hver nat at vi enden at vi fik baby eller at jeg testede positiv. har haft sådan en lidt kilende fornemmelse i maven, ved ikke om det kan være noget. nå men håber bare den positive test kommer om et par dage!