Hvad savner du fra før du blev mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2014

Nadia&Daniel

Marts<3 skriver:

Jeg har egentlig aldrig rigtig tænkt så meget over, hvad jeg savnede eller mangler ved ikke at have barn.
Jeg er før blevet spurgt af mine singleveninder eller mine søskende, om det ikke kan være "træls" når det kun handler om børn.

indtil idag har jeg sagt, "næææ ikke rigtig, måske og sove længe"...

Jeg elsker min søn og livet som mor... Har den smukkeste og sødeste dreng i verden. den lykke han gir mig er der intet der kan erstatte.

Men idag gik jeg og dagdrømte. I dag har jeg handlet, ryddet op, lavet mad, vasket, badet Storm, ryddet op og nu er dagen gået... Gaaab! Det vildeste der er sker i aften er min nyopdaget te, Turkish apple!

Jeg SAVNER København. Jeg savner og cykle gennem byen på en sommerdag og nyde butikker cafeer og liv omkring mig. Jeg savner at gå i Day tøj, jeg savner et glas kold hvidvin på en hverdag. At sidde på en cafe med et tæppe til sent og skrald grine. Jeg savner sladder, mine veninder og nruge penge på mig selv...

Jeg har måske længe haft en skjul get-away drøm. Fordi jeg har arrangeret at få passet min søn i 2 dage, så jeg kan komme til distortion på onsdag og tordag! og jeg GLÆDER mig... God musik, drinks og mine dejlige veninder.

Jeg ender alligevel med at kime min forældre ned og forlanger mms billeder hver time. Jeg går kold kl 23 og kan kun tænke på hvor mange dumme penge jeg har brugt på mig selv.

Har du noget du savner?

Sove længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

Mum33

Marts<3 skriver:

Jeg har egentlig aldrig rigtig tænkt så meget over, hvad jeg savnede eller mangler ved ikke at have barn.
Jeg er før blevet spurgt af mine singleveninder eller mine søskende, om det ikke kan være "træls" når det kun handler om børn.

Jeg elsker min søn og livet som mor... Har den smukkeste og sødeste dreng i verden. den lykke han gir mig er der intet der kan erstatte.

Men idag gik jeg og dagdrømte. I dag har jeg handlet, ryddet op, lavet mad, vasket, badet Storm, ryddet op og nu er dagen gået... Gaaab! Det vildeste der er sker i aften er min nyopdaget te, Turkish apple!

Jeg SAVNER København. Jeg savner og cykle gennem byen på en sommerdag og nyde butikker cafeer og liv omkring mig. Jeg savner at gå i Day tøj, jeg savner et glas kold hvidvin på en hverdag. At sidde på en cafe med et tæppe til sent og skrald grine. Jeg savner sladder, mine veninder og nruge penge på mig selv...

Jeg har måske længe haft en skjul get-away drøm. Fordi jeg har arrangeret at få passet min søn i 2 dage, så jeg kan komme til distortion på onsdag og tordag! og jeg GLÆDER mig... God musik, drinks og mine dejlige veninder.

Jeg ender alligevel med at kime min forældre ned og forlanger mms billeder hver time. Jeg går kold kl 23 og kan kun tænke på hvor mange dumme penge jeg har brugt på mig selv.

Har du noget du savner?

Befriende indlægelsker da mine unger helt vildt, men savner frihed, søvn, spontanitet, orden, ro, dyrt tøj, veninder, tømmermænd med god samvittighed, cafebesøg, sidde med fødderne oppe, storbyferie, kærestetid ..... Kunne finde mange flere 

Anmeld

2. juni 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha mest af alt savner jeg ik at ha alle de bekymringer, der følger med det at få børn. Tanker om, hva nu hvis der sker noget med mine børn osv!!

Så savner jeg min gamle krop.

Også savner jeg at ku tage på en forlænget, ik helt planlagt weekend, til feks London. Vh stine

Anmeld

2. juni 2014

Anonymo

Marts<3 skriver:

Det var en lille uskyldig en...
Læs denne tråd igen om 2 år;-) Så skal vi få af se om du kan proppe flere punkter på... Jeg savner også en baby, "den simple tid med et barn som jeg kalder det."

Hvorfor skulle jeg læse tråden igen om 2 år? Det kan da godt være jeg kan eller ikke kan, men nu spurgte du jo nu 

Anmeld

2. juni 2014

Marts<3

Abemor skriver:

Befriende indlægelsker da mine unger helt vildt, men savner frihed, søvn, spontanitet, orden, ro, dyrt tøj, veninder, tømmermænd med god samvittighed, cafebesøg, sidde med fødderne oppe, storbyferie, kærestetid ..... Kunne finde mange flere 

Dejligt du gad skrive. Jeg blev lidt bleg i hovedet over alle de indlæg om de intet savner... Blev helt flov... Hehe..

Men ja, er MEGET enig med dig og forstår dig;-)

TAK!

Anmeld

2. juni 2014

Laulund87

Jeg indrømmer gerne at jeg SAVNER mange ting!

At sove bare forbi jeg har lyst og NÅR jeg har lyst!

At tage på spontane ture som ikke er børnevenlige, som nu kræver en del planlægning.

At ligge en hel dag på sofaen med film bare forbi det lige er det jeg har lyst til.

Der er helt sikkert flere ting, men det var lige det jeg savner mest.

Anmeld

2. juni 2014

MorTil4<3

Marts<3 skriver:

Har du noget du savner?

det eneste jeg virkelig savner, er mine heste!

jeg havde 13 stk før jeg blev gravid, og endte på NUL en måned før fødslen havde så svær bækkenløsning og smerter at jeg ikke kunne passe dem, eller træne dem , så de måtte videre alle sammen ..

og nu snart 4 år senere er jeg stadig ikke kommet igang med egen hest endnu, men håber på snart

Anmeld

2. juni 2014

Marts<3

MilleMus1988 skriver:

det eneste jeg virkelig savner, er mine heste!

jeg havde 13 stk før jeg blev gravid, og endte på NUL en måned før fødslen havde så svær bækkenløsning og smerter at jeg ikke kunne passe dem, eller træne dem , så de måtte videre alle sammen ..

og nu snart 4 år senere er jeg stadig ikke kommet igang med egen hest endnu, men håber på snart

Ja det var en stor omvæltning... Det kan jeg godt forstå du savner så.. ØV... Måske det kommer tilbage når børene er blevet store, så de kan være en del af pasningen, ridning osv?

Anmeld

2. juni 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Elsker mine unger, men savner da nogle ting

At vågne fordi jeg er udhvilet og rent faktisk er klar til at stå op.

At få lov til at vågne lige så stille og roligt.

Kunne gå sent i seng i weekenden, den yngste er morgenfrisk.

Kunne læse bøger og spille computerspil.

Gå på toilettet uden børn

Gør hvad jeg har lyst til, når jeg har lyst til det.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

2. juni 2014

Røverdatter

Jeg tror nu at de fleste savner/mindes noget fra livet før barn/børn. Også selvom de ikke vil indrømme det overfor dem selv.
Her er lige en hurtig liste fra mig..

Savner at læse i en bog lige så længe som jeg har lyst uden afbrydelser.

Savner at se film når det passer mig (jeg er film nørd og amatør manus forfatter).

Savner at gå en tur om aftenen.

Savner at bruge flere penge på mig selv.

Savner at køre i tog alene.

Savner koncerter/festivaler.

Savner nogle gange at kunne ryge en lille aftenpind.

Savner selv at bestemme min sengetid og udelukke fornuften bare fordi jeg kan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.