lisbeth2910 skriver:
Åhhhh hvor jeg dog kender det!!!!!!! Min Amalie blev 2 år d. 19/7 og hun har altid vågnet ca. hver 2. time hver nat, været svær og få til at sove og ikke sovet ret meget til middag. Det er opsliddende!!!!! Så føler virkelig med dig. Vi fik også tjekket ørene hos vores egen læge som sage at de fejlet intet. Da jeg så blev desperat nok. Ringede jeg direkte til ørerlægen som så modvilligt tog hende ind uden henvisning. Det viste sig så at hendes ører var fyldt med væske. Hun fik dræn og det hjalp rigtig meget. Men hun vågnede stadig 2 - 3 gange hver nat og skreg i vilden sky. Puha så var gode råd dyre. Vi valgt så at save 2 tremmer af hendes seng. Så hun selv kunne komme ud af sengen i det lille hul. Det har hjulpet helt vildt og hun vågner nu kun 1 gang om natten hvor hun selv står op og kommer ind i vores seng, hvor hun lægger sig til at sove med det samme. Og det er bare skønt
Ja det er jo både dejligt og skidt at høre fra andre der har været i samme situation.
Det med ørerne har vi snakket om og at vi måske skal til ørelæge..... men problemet er jo kun herhjemme.
Hos bedsteforældrene sover hun hele natten og gerne til 8-8.30. Så hvis det var ørerne der drillede burde det vel være det samme hos dem?!
Jeg tror vi vil gøre forsøget igen med at tage siden af sengen når hun er fldet i søvn. Vi har brugt det tidligere der gik det bare ikke så godt.
Men det er ved at være noget tid siden nu.
Man vil jo bare gøre alt!!!
Søvn er så utroligt vigtigt!!!
Anmeld