Har desperat brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2009

TbCp

pipsen skriver:

Ved ikke om, det er noget, som først er kommet nu eller om hun altid har sovet uroligt? Vores den store søn har altid sovet rigtig dårligt, og vi har henvendt os mange steder uden at få hjælp. Nu skal vi prøve kraniosakralterapi, fordi de mener han har problemer med sanseintegration, hvilket giver urolig søvn. Prøv at google sanseintegration og se om det lyder rigtigt. Vi skal først igang i næste uge, så kan ikke sige, hvordan vores resultater er endnu. Ellers har bogen "sov igennem uden gråd" også hjulpet lidt her.

Altså om dagen har det aldrig været et problem og da hun var spæd var der heller ingenting om natten.
Hun er født 5 uger før tid så jeg tænker lidt om det måske kan gøre at hun har svært ved at håndtere de ting hun oplever om dagen og det så er det der udløser det hele.
Det har vel også noget at gøre med sanseintegration så det vil jeg da helt sikket læse lidt om og se om det kunne være der den var.
Har faktisk lige fået anbefalet bogen af en anden så den skal da lånes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Kan se du skriver hun råber til en af jer kommer, er det ked af råb? Og hvor lang tid kan hun blive ved hvis i ik kommer? Måske i går op til hende for hurtigt.

er altså vildt så længe har døjet med det nu, jeg er smadret bare Emil har en nat om ugen hvor han vågner tidligt, så kan sgu godt forstå i er trætte. Hvordan sover hun når hun er ude at sove, f.eks ved dine forældre?

Det er ikke ked af det råb... og vi har virkelig prøvet at vente med at gå derop, men når hun har stået og råbt i mere end 10 min. gider vi ikke høre på det mere
MUUUAAARR -  HJÆÆÆÆLPE

Når hun sover ved bedsteforældrene er der ingenting!
Og hun sover til omkrin kl. 8-8.30.

Vi tænkte om de måske aktiverede hende mere end vi gør, men selv da vi var i sommerhus og lavede en masse med hende hele dagen, så sov hun elendigt om natten og vågnede kl 6-6,30

Anmeld

13. august 2009

Joan ( Smallie )

TbCp skriver:

Hun har fået alle sine tænder så det kan næsten ikke være det.

Ville bare ønske vi kunne finde grunden for så havde vi da noget at arbejde hen imod

også de sidste 4 kindtænder? Niels er nemlig ved at få de sidste tænder så han har 20 i alt og hold da op han er bare pyl hen under aften og til aftensmad.
Jeg kan se du skriver til en anden at hun bare råber og i går der op fordi i ikke gider høre på hende mere. Hvad med at vente med at gå der op til hun bliver ked. Vi går kun op til Niels hvis han bliver ked af et, for går vi der op fordi han råber så har han vundet og så bliver det en leg for ham og så bliver kl rigtig mange inden han kommer til at sove.

Joan

Anmeld

13. august 2009

ChatH

Ved godt jeg har nævnt det før, men har i fået tjekket om hun har væske på ørerne? det gør altså at de bare ikke sover! begge mine har dræn i og emma-sophie gjorde nøjagtig som liva gør. synes bare det er et forsøg værd
og husk at det skal være en ørelæge ikke egen læge, de kan kun se om der er mellemørsbetændelse ørelægen måler bølger så de kan se om der er væske derinde

knus

Anmeld

13. august 2009

TbCp

Joan ( Smallie ) skriver:

også de sidste 4 kindtænder? Niels er nemlig ved at få de sidste tænder så han har 20 i alt og hold da op han er bare pyl hen under aften og til aftensmad.
Jeg kan se du skriver til en anden at hun bare råber og i går der op fordi i ikke gider høre på hende mere. Hvad med at vente med at gå der op til hun bliver ked. Vi går kun op til Niels hvis han bliver ked af et, for går vi der op fordi han råber så har han vundet og så bliver det en leg for ham og så bliver kl rigtig mange inden han kommer til at sove.

Joan

Ja, kindtænderne kom for længe siden, vi har ventet på de fire hjørnetønder som også er kommet nu.

Selv aftenputningen er ikke så slem. HVis vi ligger hende for tidligt i seng står hun og råber på os. Men kommer hun i seng der 20.30 så lægger hun sig til at sove med det samme. Så det er mere det om natten

Anmeld

13. august 2009

TbCp

Chatarina skriver:

Ved godt jeg har nævnt det før, men har i fået tjekket om hun har væske på ørerne? det gør altså at de bare ikke sover! begge mine har dræn i og emma-sophie gjorde nøjagtig som liva gør. synes bare det er et forsøg værd
og husk at det skal være en ørelæge ikke egen læge, de kan kun se om der er mellemørsbetændelse ørelægen måler bølger så de kan se om der er væske derinde

knus

Ørerne er tjekket, men det er noget tid siden nu så måske vi skulle få bestilt tid igen.

Anmeld

13. august 2009

ChatH

måske, ved i hvert fald at når Emma-Sophie har noget med ørene så vågner hun på samme måde op som liva og er mega ked af det og bange. hun er meget mærket af det.
væske kan jo komme fra den ene dag til den anden så det er svært at vide. men det var bare et forslag

Anmeld

13. august 2009

TbCp

Chatarina skriver:

måske, ved i hvert fald at når Emma-Sophie har noget med ørene så vågner hun på samme måde op som liva og er mega ked af det og bange. hun er meget mærket af det.
væske kan jo komme fra den ene dag til den anden så det er svært at vide. men det var bare et forslag

Ja Og tak, får bestilt tid igen og så må manden afsted med hende

Anmeld

13. august 2009

ChatH

Ja det blive han nød til så er i da også på den sikre side, det er jo også synd hvis hun har ondt!

Anmeld

13. august 2009

TbCp

Chatarina skriver:

Ja det blive han nød til så er i da også på den sikre side, det er jo også synd hvis hun har ondt!

Ja det er det ihvertfald.
Det er nu ikke fordi hun græder når hun vågner om natten.
Hun kalder bare på os og er vi for længe om det tænder hun lyset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.