Har desperat brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2009

mai

Hejsa.
Jeg har selv en datter der bliver 2 år den 30 august. Du skriver at din datter sover mellem 2-3 timer om dagen.. Det kunne måske være det der gjorde at hun ikke kan sove om aftenen/ natten. Min datter sover max1 time og ikke senere end at hun er vågen igen kl 13. Så vil hun meget gerne sove når klokken bliver 19.00, og sover så ca 12 timer.
Håber du finder en løsning. Held og lykke med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2009

TbCp

mai skriver:

Hejsa.
Jeg har selv en datter der bliver 2 år den 30 august. Du skriver at din datter sover mellem 2-3 timer om dagen.. Det kunne måske være det der gjorde at hun ikke kan sove om aftenen/ natten. Min datter sover max1 time og ikke senere end at hun er vågen igen kl 13. Så vil hun meget gerne sove når klokken bliver 19.00, og sover så ca 12 timer.
Håber du finder en løsning. Held og lykke med det.

Vi har tidligere over en længere periode vækket hende tidligere fra middagslur, det gav desværre ingen ændring om natten og resten af dagen var hun bare sur og muggen.

Det kunne selvføgelig godt tages op igen da det er ved at være noget tid siden vi forsøgte

Anmeld

13. august 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Det er ikke ked af det råb... og vi har virkelig prøvet at vente med at gå derop, men når hun har stået og råbt i mere end 10 min. gider vi ikke høre på det mere
MUUUAAARR -  HJÆÆÆÆLPE

Når hun sover ved bedsteforældrene er der ingenting!
Og hun sover til omkrin kl. 8-8.30.

Vi tænkte om de måske aktiverede hende mere end vi gør, men selv da vi var i sommerhus og lavede en masse med hende hele dagen, så sov hun elendigt om natten og vågnede kl 6-6,30

Flyt hendes seng, på lørdag holder i alle 3 flytte dag på hendes værelse og lader hende hjælpe til

Anmeld

13. august 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Flyt hendes seng, på lørdag holder i alle 3 flytte dag på hendes værelse og lader hende hjælpe til

Flytte?

Altså ind til os eller?

Anmeld

13. august 2009

Honningblomst

Hmm...jeg har hørt om børn der sover med sådan en kugledyne...den skulle gøre noget for sanseintegrationen....der står noget her: http://www.protac.dk/Dyne_typer.aspx?ID=8   du kan google den og læse mere.
Ellers tænker jeg hun måske kunne sove bedre i feks en hængekøje der også "krammer" hende lidt og lader hende mærke sin krop....
Jeg ville nok selv putte med hende tæt på, men det kan jeg læse ikke fungerer hos jer, så det er ikke en mulighed jo. Men måske flytte hendes seng ind ved jer for en periode eller at en af jer sover ved hende..
Knus..

Anmeld

13. august 2009

Christinahr

Har ikke lige tid til at læse svar.

Vi har haft samme problem. Vi prøvede alt. Nu er vi endt med at hendes seng står op af vores og hun sover faktsik igennem nu - måske en mulighed?

Anmeld

13. august 2009

Christinahr

Forresten sover vores 3 timer til middag og vi har også erfaring med det ikke virker at afkorte - vo prøvede også alt. Tænker det er tryghed hun mangler

Anmeld

13. august 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Flytte?

Altså ind til os eller?

nej flyt den til et andet sted i hendes værelse. Flyt lidt om derinde sammen med hende.

Hvordan står den i forhold til vinduet?

Anmeld

13. august 2009

TbCp

suanne85 skriver:

nej flyt den til et andet sted i hendes værelse. Flyt lidt om derinde sammen med hende.

Hvordan står den i forhold til vinduet?

Den står modsat væg af vinduet... altså overfor... eller mere skråt overfor.

Anmeld

13. august 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Den står modsat væg af vinduet... altså overfor... eller mere skråt overfor.

Prøv evt at sætte den ved vinduet, det gør Emils.

Men syntes i skal prøve det med at flytte rundt sammen med hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.