Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chevro skriver: Ville aldrig bytte vores Odder for en klapvogn!
Ville aldrig bytte vores Odder for en klapvogn!
Kan jeg godt forstå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LiLyKa skriver: Vil vi heller ikke, vi køber også en barnevogn, nok mest til hjemmebrug
Vil vi heller ikke, vi køber også en barnevogn, nok mest til hjemmebrug
LiLyKa skriver: Som skrevet tidligere, nupper vi også en ny barnevogn til at sove i. Angående emmaljungaen, er det bare ikke en barnevogn for os, hvis den kan bruges forkert... Det en barnevogn, ikke atomfysik Butikken fik den op og så på den og instillede den.
Som skrevet tidligere, nupper vi også en ny barnevogn til at sove i. Angående emmaljungaen, er det bare ikke en barnevogn for os, hvis den kan bruges forkert... Det en barnevogn, ikke atomfysik
Butikken fik den op og så på den og instillede den.
Med forkert menes der, at den ikke er lavet til at tunge indkøbsposer eller en storebror/storesøster sidder i fodenden, for så er det den hænger.
Christina88 skriver: Med forkert menes der, at den ikke er lavet til at tunge indkøbsposer eller en storebror/storesøster sidder i fodenden, for så er det den hænger.
Den er ikke brugt til indkøb og der er ingen søskende. Pusletaske har altid ligget under. Så syntes ikke vi har brugt den forkert, men det lige meget, vi skal ikke have den vogn.
pernillekreutzberg@ofir.dk skriver: Nu har jeg selv emmaljunga barnevogn og klapvogn . Jeg har aldrig haft problemer med at barnwvogneb hænger trods den bliver 4 år i pr og er brugt til to børn . Ville klart kontakte en anden ønskebørn .
Nu har jeg selv emmaljunga barnevogn og klapvogn . Jeg har aldrig haft problemer med at barnwvogneb hænger trods den bliver 4 år i pr og er brugt til to børn . Ville klart kontakte en anden ønskebørn .
Det havde vi gjort flere gange, som tidligere skrevet Dejligt du glad for din, og den ikke hænger.
LiLyKa skriver: Den er ikke brugt til indkøb og der er ingen søskende. Pusletaske har altid ligget under. Så syntes ikke vi har brugt den forkert, men det lige meget, vi skal ikke have den vogn.
Så er det fandme dårlig service fra butikkens side, for så skal de fikse den.
Dejligt I har fundet en løsning
LiLyKa skriver: Vi har en emmaljunga, men er SÅ kede af den da den hænger meget og ønskebørn vil ikke gøre noget. De mener ikke det er et problem. Den er brugt i 5 måneder og barnet glider ned i den. Samt når barnet kan sidde op vil den tippe. SÅ vi sælger vognen og tænker at købe city elite klapvogn og nøjes med det. Hvad er for og imod kun at bruge klapvogn? (Dog luksus klapvogn) Barnet er 6 måneder.
Vi har en emmaljunga, men er SÅ kede af den da den hænger meget og ønskebørn vil ikke gøre noget. De mener ikke det er et problem.
Den er brugt i 5 måneder og barnet glider ned i den. Samt når barnet kan sidde op vil den tippe.
SÅ vi sælger vognen og tænker at købe city elite klapvogn og nøjes med det.
Hvad er for og imod kun at bruge klapvogn? (Dog luksus klapvogn)
Barnet er 6 måneder.
Vælg en Teutonia.. Der kan du få en forlænger som laver den om til en kasse og kan smide en barnevogns madras i den imens den lille er så lille.. Og barnet sidder højt oppe som i en barnevogn, så den er mere ergonomisk..
ano14316 skriver: Dejligt at I fandt ud af noget godt for jer..!Og vil så lige sige at det altså ikke er første gang jeg hører om det problem med emmaljunga..
Dejligt at I fandt ud af noget godt for jer..!Og vil så lige sige at det altså ikke er første gang jeg hører om det problem med emmaljunga..
Nej det er desværre ofte, men tror det kommer an på, hvilket stel man har. Men ja vi fandt en løsning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128