Kan man undvære barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2014

ano14316

LiLyKa skriver:

Er prøvet uden held. Ønskebørn har prøvet at stramme op, men efter et par dage ryger den ned igen desværre 

Nu sad jeg lige ig læste anmeldelser i går aftes af ønskebørn butikker...
Og kan se at nogen bliver kritiseret rigtig meget og nogen får ros..

Og nu ved jeg ikke hvor du er fra.. men vores i Hillerød levere altid en super service, måske det var værd at prøve at gå ind i anden eller tage kontakt til emmaljunga..
]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

Victoria2013

Når det er så sent I vil "skifte", ville jeg bare købe en klapvogn. Vi har en kombivogn (Emmaljunga Edge Duo Kombi) til vores datter og vi skiftede fra barnevogn til klapvogn da hun var 8 mdr - og den sover hun ligeså godt i som i barnevognen... nogle gange nærmest bedre, vil jeg faktisk sige. Hun sover i barnevogn i vuggestuen dog, men er vi selv på tur er det jo klapvognen der bruges

Så længe klapvognen kan lægges helt ned og er lang nok, syntes jeg det lyder fint

Vi har faktisk været rigtig glade for at vi valgte kombivogn, har slet ingen problemer haft med hverken den eller mærket for den sags skyld

Anmeld

2. juni 2014

GUSO

Hvis i vælger at købe klapvogn så husk at sædet skal kunne ligges helt ned så syntes jeg ikke der er det store problem i det vi har en emmaljunga nitro City som vi er meget glade for og som bassen nogen gange sover til middag i vi har købt sådan et ekstra tynd madras agtig sæde til at sidde i så den blive lidt mere behagelig at sove i

Anmeld

2. juni 2014

Lililili

Troldemommi skriver:

Selvom det ikke er et mærke jeg kender syntes jeg det lyder vanvittigt at en barnevogn kun kan være stabil i sølle 5 måneder, der må da være en fejl i den, kunne i prøve at Kontakte fabrikken og gå udenom den dårlige service i fik fra butikken, måske kunne i få en ny barnevogn

Monica

Vi gider ikke bruge energi at kæmpe mere med dem. De siger det er sådan emmaljunga skal være. Fair nok, så har vi bare valgt en forkert vogn 

Anmeld

2. juni 2014

Lililili

GUSO skriver:

Hvis i vælger at købe klapvogn så husk at sædet skal kunne ligges helt ned så syntes jeg ikke der er det store problem i det vi har en emmaljunga nitro City som vi er meget glade for og som bassen nogen gange sover til middag i vi har købt sådan et ekstra tynd madras agtig sæde til at sidde i så den blive lidt mere behagelig at sove i

God ide med ekstra i den 

Anmeld

2. juni 2014

Lililili

ano14316 skriver:

Nu sad jeg lige ig læste anmeldelser i går aftes af ønskebørn butikker...
Og kan se at nogen bliver kritiseret rigtig meget og nogen får ros..

Og nu ved jeg ikke hvor du er fra.. men vores i Hillerød levere altid en super service, måske det var værd at prøve at gå ind i anden eller tage kontakt til emmaljunga..
]

Vi købte den i Hillerød og syntes der var super service. Men desværre ikke nu hvor der er fejl. Men det fint nok, det bare ikke en vogn for os. 

Anmeld

2. juni 2014

GUSO

LiLyKa skriver:

God ide med ekstra i den 

Det har vi købt i babysam kostede ikke ret meget, så bliver det heller ikke så varmt at ligge i klapvogn der jo er laver af sådan noget til at tørre af og ikke særlig åbenbart

Anmeld

2. juni 2014

lycly

Jeg ville ikke tøve med at investere i en klapvogn nu. Det havde været noget andet hvis det var vinter, for der er en barnevogn bedre og varmere for barnet at ligge i. Og det havde også været noget andrt hvis det var et spædbarn, der ville jeg ikke undvære barnevogn .

Jeg synes modsat en af de andre der kommenterede, at det er bedre at bruge mange penge på en klapvogn frem for en barnevogn. Man bruger/kan bruge en klapvogn meget længere.

Anmeld

2. juni 2014

ano14316

LiLyKa skriver:

Vi købte den i Hillerød og syntes der var super service. Men desværre ikke nu hvor der er fejl. Men det fint nok, det bare ikke en vogn for os. 

Ja okay.. Det er jeg så ked af at høre..
I kan jo evt prøve Frederikssund..

Nej måske ikke.. Håber ikke jeg oplever det samme med den jeg har købt, den er så købt brugt..

Anmeld

2. juni 2014

Lililili

LuLy skriver:

Jeg ville ikke tøve med at investere i en klapvogn nu. Det havde været noget andet hvis det var vinter, for der er en barnevogn bedre og varmere for barnet at ligge i. Og det havde også været noget andrt hvis det var et spædbarn, der ville jeg ikke undvære barnevogn .

Jeg synes modsat en af de andre der kommenterede, at det er bedre at bruge mange penge på en klapvogn frem for en barnevogn. Man bruger/kan bruge en klapvogn meget længere.

Vi tænker også det fint her i sommer, og han er ikke lille mere ( vil til hver en tid have barnevogn til en spæd). Og ja tænker også en klapvogn bruges længe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.