Kan man undvære barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2014

Ciss

Jeg ville undersøge markedet og finde en klapvogn, som også er rigtig god for barnet at ligge i. Der findes så mange forskellige systemer og modeller. Vores nr to sov i en god klapvogn fra ca 7 mndr og det var problemfrit.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

Lililili

ano14316 skriver:

Ja okay.. Det er jeg så ked af at høre..
I kan jo evt prøve Frederikssund..

Nej måske ikke.. Håber ikke jeg oplever det samme med den jeg har købt, den er så købt brugt..

Vi gider ikke bruge mere energi på det. Vi finder en anden løsning end emmaljunga 

Anmeld

3. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Jeg kan godt forstå, I ikke gider bruge energi på det, men jeg ville ikke lade butikken slippe uden om deres ansvar. I købeloven er der en såkaldt formodningsregel, der betyder, at når en vare er under 6 måneder og ikke fungerer ordentligt, så formoder man, at der er en fejl, som har været der hele tiden, og den har I krav på at få repareret ordentligt eller få pengene tilbage.

Jeg kan se, at I ikke kommer nogen vegne med butikken, men så ville jeg simpelthen klage til Forbrugerklagenævnet. Det kan man gøre online, så det kræver ikke så meget energi.

http://www.forbrug.dk/Dine-klagemuligheder/Saadan-klager-du/Klag-til-Forbrugerklagenaevnet

Anmeld

3. juni 2014

BinaMor

til min ældeste havde jeg kun klapvogn. en der ku lægges ned til sovestilling. til min yngste en møgtræls altan barnevogn hun sov i. nød min lille fikse kalpvogn rundt i butikker når andre mødre døjede med at komme rundt med deres store skrummel men men men.. sikkert også rart med en vogn. brugte da min altan til ned i byen nu og da for der ku begge børn være i

Anmeld

3. juni 2014

Christine

LiLyKa skriver:

Vi har en emmaljunga, men er SÅ kede af den da den hænger meget og ønskebørn vil ikke gøre noget. De mener ikke det er et problem. 

Den er brugt i 5 måneder og barnet glider ned i den. Samt når barnet kan sidde op vil den tippe.  

SÅ vi sælger vognen og tænker at købe city elite klapvogn og nøjes med det. 

Hvad er for og imod kun at bruge klapvogn? (Dog luksus klapvogn)

Barnet er 6 måneder. 

Måske har jeg overset det, men hvilken model er det? Hvad hedder den?

Anmeld

3. juni 2014

isabellasmor

LiLyKa skriver:

Vi har en emmaljunga, men er SÅ kede af den da den hænger meget og ønskebørn vil ikke gøre noget. De mener ikke det er et problem. 

Den er brugt i 5 måneder og barnet glider ned i den. Samt når barnet kan sidde op vil den tippe.  

Barnet er 6 måneder. 

I kan sagtens købe en klapvogn og så sælge barnevognen.  Så længe den kan ligges helt ned og er fint polstret i ryggen osv, så ville jeg ikke tøve.  Vi gjorde det selv med datteren da barnevognen egentlig bare var til besvær til sidst, stor og klodset.  

Det samme gør vi med lillesøster da vi har købt en kombivogn som de jo ikke kan ligge i særlig længe .

Anmeld

3. juni 2014

Masig

Vi bruger stort set kun barnevognen i dagplejen og i weekenderne hvis vi er hjemme, Skal vi nogen steder har vi altid klapvognen med, som han også sover i. Den kan lægges helt ned og har et langt liggemål. Han sover også i den herhjemme hvis han har en fridag fra dagplejen....

Synes ikke det er et problem om sommeren, men til vinter skal I nok være obs på at en klapvogn jo ikke isolere og holder ligeså godt på varmen som en barnevogn, så der skal lige mere "polstring" til... Men hvis i finder en god klapvogn barnet kan ligge godt i, så synes jeg ikke det er et problem...

Anmeld

3. juni 2014

Mami

Vi har en elite med sovepose til  

fungere rigtig fint både sommer og vinter, og vores kan sagtens sove i den, så jeg savner ikke barnevogn og gjorde det heller ikke da han var mindre  

Anmeld

3. juni 2014

Liviana

LiLyKa skriver:

Barnet er 6 måneder. 

Vi har udelukkende brugt klapvogn til min datter siden hun var ca. 6 måneder, og det har fungeret fint. Vi sørgede bare for at købe en, der kunne ligges helt ned i ryggen. Hun sover fint i den' når vi er på tur (hun har aldrig stået udenfor og sovet i hverken barnevogn eller klapvogn).

Anmeld

3. juni 2014

mmsoelberg

LiLyKa skriver:

Barnet er 6 måneder. 

Vi har brugt klapvogn siden Z var 6 mdr. Vi har ikke fortrudt. Jeg ville nok ikke erstatte med en babyjogger, men hvis i køber en ordenlig klapvogn der kan ligge helt osv så er det fint :-) 

vi vi havde i de første måneder hvor hun ikke behøvede sele på, en madras i klapvognen - bare den fra liften - så det var lidt blødere :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.