Kan man undvære barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2014

Lililili

Christina88 skriver:

Så er det fandme dårlig service fra butikkens side, for så skal de fikse den.

Dejligt I har fundet en løsning

Jep, rigtig dårlig service, men ja vi fandt en løsning, så det super 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2014

MissTas

LiLyKa skriver:

Vi sælger fordi det er sådan emmaljunga er og der er nu en gang mange der er glade for mærket. 

Vi vil gerne have klapvogn lige meget hvad, da det begynder at passe bedre til mange af vores ture. 

Vi overvejer bare om vi kan nøjes med det, så kunne være cool at høre andre. 

Hvorfor er du så glad for barnevogn? 

Vores er lige som da vi købte den og den har været brugt i 2 år og 3 mrd nu . Vores hænger på ingen måde, så tror ikk det bare er noget den gør. Den er jo ikke brugbar for andre hvis barnet falder ned i den? 

Anmeld

5. juni 2014

Lililili

MissTas skriver:

Vores er lige som da vi købte den og den har været brugt i 2 år og 3 mrd nu . Vores hænger på ingen måde, så tror ikk det bare er noget den gør. Den er jo ikke brugbar for andre hvis barnet falder ned i den? 

Ønskebørn siger at sådan skal den gøre, som tidligere skrevet så det fint, bare ikke en vogn for os. 

Anmeld

5. juni 2014

MissTas

LiLyKa skriver:

Ønskebørn siger at sådan skal den gøre, som tidligere skrevet så det fint, bare ikke en vogn for os. 

Selvfølgelig skal den ikke hænge og det gør vores altså ikke efter flere år, så der har de vist spist jer af :/ for selvfølgelig skal sådan en dyr barnevogn ikke hænge så barnet falder ned i den, det siger da sig selv . Tvivler på nogle vil købe den hvis de får den oplysning, desværre! Synd at sælge den videre så andre får samme problem som jer! Bare min mening.. 

Anmeld

5. juni 2014

Lililili

MissTas skriver:

Selvfølgelig skal den ikke hænge og det gør vores altså ikke efter flere år, så der har de vist spist jer af :/ for selvfølgelig skal sådan en dyr barnevogn ikke hænge så barnet falder ned i den, det siger da sig selv . Tvivler på nogle vil købe den hvis de får den oplysning, desværre! Synd at sælge den videre så andre får samme problem som jer! Bare min mening.. 

Vi har fået at vide at det sådan den skal være, og konstateret det ikke er en vogn for os, sådan er det jo bare. Så betyder din mening egentlig ikke så meget  Det jeg ønskede Respons på var om hvor meget man brugte klapvogn og barnevogn, og som tidligere skrevet, har vi fundet den løsning der passer os. 

Anmeld

5. juni 2014

B&J

jeg syntes jeg har hørt før nogle af dem hænger men er det ikke noget man kan stille på den så den ikke gør???

ud over det så kan du sagtens bruge en klapvogn som barnevogn. du kan putte lift ned i den også de første lange stykke tid bruge som barnevogn.

da daniel var 1½år sov han kun i klapvogn og barnevogn hos dagplejen.. og han sov fantastisk der i.... og mærket var også emmaljunga

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.