Kan man undvære barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2014

namaha

Hvis i købte barnevognen for 6 måneder siden skal i huske at i har 2 års reklamationsret på den, de første 6 måneder skal forhandleren bevise hvad problemet et og efter 6 måneder skla i bevise hvad problemet er, så jeg ville starks sige at de skal tage den tilbage og sige den hænger og forklare at det ikke er jeres skyld. hvis de ikke vil det, så kan i gå til forbruger kladenævnet (mener jeg det hedder)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Lililili

Tak for alle jeres svar. Vores emmaljunga blev hurtigt solgt, og vi har købt klapvogn. Vi køber nok også en barnevogn bare til haven 

Anmeld

3. juni 2014

K&S

LiLyKa skriver:

Vi har en emmaljunga, men er SÅ kede af den da den hænger meget og ønskebørn vil ikke gøre noget. De mener ikke det er et problem. 

Den er brugt i 5 måneder og barnet glider ned i den. Samt når barnet kan sidde op vil den tippe.  

SÅ vi sælger vognen og tænker at købe city elite klapvogn og nøjes med det. 

Hvad er for og imod kun at bruge klapvogn? (Dog luksus klapvogn)

Barnet er 6 måneder. 

Vi oplevede mega dårlig service i Ønskebørn Valby, men da vi henvendte os i butikken i Køge, var de super gode til at hjælpe med det samme så jeg ville prøve en anden butik, for det kan ikke være rigtigt den hænger så meget efter 6 mdr....

Anmeld

3. juni 2014

Maja88

Ville aldrig kunne undvære barnevognen..
In den store brugte den til hun var 2+

Anmeld

3. juni 2014

Misser1989

LiLyKa skriver:

Vi har en emmaljunga, men er SÅ kede af den da den hænger meget og ønskebørn vil ikke gøre noget. De mener ikke det er et problem. 

Den er brugt i 5 måneder og barnet glider ned i den. Samt når barnet kan sidde op vil den tippe.  

Barnet er 6 måneder. 

Vi har en emmaljunga barnevogn, som nu har været brugt i 4 år og 2 mdr, og vi har aldrig haft nogle problemer med den
Så det er ikke alle emmaljunga vogne der er sådan.
Ville helt sikkert prøve at klage til butikken igen

Anmeld

3. juni 2014

Mom2

Vi sælger fordi det er sådan emmaljunga er og der er nu en gang mange der er glade for mærket. 

Vi vil gerne have klapvogn lige meget hvad, da det begynder at passe bedre til mange af vores ture. 

Vi overvejer bare om vi kan nøjes med det, så kunne være cool at høre andre. 

Hvorfor er du så glad for barnevogn? 

Nej Emmaljunga hænger kun hvis man bruger den forkert eller ikke har indstillet stellet korrekt!
Ville desuden aldrig købe en klapvogn til et barn der ikke er mere end 6 måneder, hvor barnet ikke kan se mig. Desuden er klapvogne ikke beregnet til, at barnet skal sove lur i dem, som barnevognen er. Så ville klart købe en billig vogn der kunne stå hjemme til lurer.

Anmeld

4. juni 2014

Chevro

LiLyKa skriver:

Barnet er 6 måneder. 

Ville aldrig bytte vores Odder for en klapvogn!

Anmeld

4. juni 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Altså hvis klapvognen kan ligges helt ned er det jo perfekt....især her i det gode vejr.

Men jeg ville ikke putte mit barn udenfor i en klapvogn når det bliver vinter. Jeg har en ide om at barnevognen er varmere, men det er blot noget jeg tror, ikke noget jeg ved 

Anmeld

4. juni 2014

Lililili

Christina88 skriver:

Nej Emmaljunga hænger kun hvis man bruger den forkert eller ikke har indstillet stellet korrekt!
Ville desuden aldrig købe en klapvogn til et barn der ikke er mere end 6 måneder, hvor barnet ikke kan se mig. Desuden er klapvogne ikke beregnet til, at barnet skal sove lur i dem, som barnevognen er. Så ville klart købe en billig vogn der kunne stå hjemme til lurer.

Som skrevet tidligere, nupper vi også en ny barnevogn til at sove i. Angående emmaljungaen, er det bare ikke en barnevogn for os, hvis den kan bruges forkert... Det en barnevogn, ikke atomfysik 

Butikken fik den op og så på den og instillede den. 

Anmeld

4. juni 2014

Lililili

mor:) skriver:

Altså hvis klapvognen kan ligges helt ned er det jo perfekt....især her i det gode vejr.

Men jeg ville ikke putte mit barn udenfor i en klapvogn når det bliver vinter. Jeg har en ide om at barnevognen er varmere, men det er blot noget jeg tror, ikke noget jeg ved 

Vil vi heller ikke, vi køber også en barnevogn, nok mest til hjemmebrug 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.