Hvad er du under uddannelse/uddannet til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2014

CarinaSB

jeg er ved at tage HF enkel fag .. :) Har min sidste eksamen på første år idag :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2014

Muffin_girl

Karla skriver:

Ja, meget simpelt hvad er du under uddannelse/uddannet til, eller hvad er dit arbejde?

Jeg går lidt og overvejer at skifte studie, men synes det er så svært at finde det rigtige. Så det er blot til inspiration

Jeg har ingen børn. 

Men er uddannet tjener, har et akademifag i konceptstyring og har lige færdiggjort min fagprøve til salgsassistent med speciale. 

Så 30 juni er jeg uddannet tjener og salgsassistent, og med et akademifag. Så jeg skal vist ikke have flere uddannelser foreløbig Men bare arbejde. 

Hvis jeg skulle vælge noget skulle det være et akademifag i ledelse, sådan at jeg er mere kompetent til at blive fremtidig leder i en butik. 

Anmeld

3. juni 2014

Muffin_girl

Ja, meget simpelt hvad er du under uddannelse/uddannet til, eller hvad er dit arbejde?

Jeg går lidt og overvejer at skifte studie, men synes det er så svært at finde det rigtige. Så det er blot til inspiration

DOBBELT!

Anmeld

3. juni 2014

Victoriasmor88

Jeg er uddannet sygeplejerske og jeg arbejder på en lungemedicinsk afdeling  

Anmeld

3. juni 2014

Jibbe

Jeg er uddannet tjener, har læst til skibsofficer, men går nu på hf. Vejen har været mærkelig. Kom ind hos Maersk som 17-årig, læste der i 4 år indtil jeg fandt ud af det ville jeg ikke. Så blev jeg tjener men det harmonerer ikke med børn. Så nu skal der ske noget og jeg er færdig med min hf til december

Anmeld

3. juni 2014

HB90

Karla skriver:

Jeg bliver færdig som folkeskolelærer her d. 17. juni :-) Og jeg glææææder mig til at blive færdig! 

Jeg har samtidig med studiet arbejdet fuldtids på en kostskole nær min bopæl :-)

Anmeld

3. juni 2014

mortilsilke

Jeg ville egentlig gerne have startet på HF for at læse til social rådgiver, men går på barsel til august, og pga de nye SU regler der gælder fra år 2015, bliver jeg nødt til at vælge en anden vej til socialrådgiver, så jeg tager sosu uddannelserne efter min barsel og søger derefter ind som socialrådgiver. Lang vej endnu, men jeg glæder mig til den dag jeg kan sige 'jeg gjorde det sku!' 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.