Hvad er du under uddannelse/uddannet til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.723 visninger
86 svar
49 synes godt om
30. maj 2014

Karla

Ja, meget simpelt hvad er du under uddannelse/uddannet til, eller hvad er dit arbejde?

Jeg går lidt og overvejer at skifte studie, men synes det er så svært at finde det rigtige. Så det er blot til inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2014

Valle81

Jeg er i gang med at uddanne mig til lægesekretær:-)
Har bestået min fagprøve og er færdig 31.8.14:-)

Anmeld

30. maj 2014

Patriark

Karla skriver:

Ja, meget simpelt hvad er du under uddannelse/uddannet til, eller hvad er dit arbejde?

Jeg går lidt og overvejer at skifte studie, men synes det er så svært at finde det rigtige. Så det er blot til inspiration

Socialrådgiver.

Anmeld

30. maj 2014

*Mor Til Albert*

Karla skriver:

Jeg er uddannet ergoterapeut.

Anmeld

30. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Karla skriver:

Jeg har været folkeskolelærer siden '96 og er stadig meget glad for det. 

Anmeld

30. maj 2014

Mor og meget mere

Dobbelt 

Anmeld

30. maj 2014

Mor og meget mere

Dobbelt-dobbelt  

Anmeld

30. maj 2014

Billemyre

Jeg har en halv skiltemaler (nu 'skiltetekniker') uddannelse, og til sommer afslutter jeg 3 års uddannelse til sanger og sanglærer/vocal coach.
Derudover har jeg mange uddannelses- og job drømme; Hundetræner, veterinærsygeplejerske, tegnsprogstolk, kosmetolog, sminkør (primært på film/teater), antropolog, skuespiller, dubber.... ja, drømmene er mange

Anmeld

30. maj 2014

sandramor

Karla skriver:

Jeg læser socialrådgiver 

Anmeld

30. maj 2014

eenirtak

Karla skriver:

Læser til lærer, venter spændt på om jeg har bestået min matematik eksamen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.