Hvad er du under uddannelse/uddannet til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2014

TrineMine86

Hold nu fast alle de sygeplejersker - pædagoger og lægesekretærer der er herinde 

Nå men jeg hopper med bølgen, jeg er tadaaa....

OGSÅ SYGEPLEJERSKE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2014

A&F

Om under en måned er jeg færdiguddannet socialrådgiver 

Anmeld

31. maj 2014

MissTas

Karla skriver:

Ja, meget simpelt hvad er du under uddannelse/uddannet til, eller hvad er dit arbejde?

Jeg går lidt og overvejer at skifte studie, men synes det er så svært at finde det rigtige. Så det er blot til inspiration

Er færdiguddannet sygeplejerske til januar og vil gerne læse videre til sundhedsplejerske  

Anmeld

31. maj 2014

BabyMus

Er uddannet kontorassistent med speciale i administration. Vil rigtig gerne læse videre til lægesekretær. Kom desværre ikke ind i år, selvom jeg kom til samtale. Der er rigtig mange om buddet!

Du spurgte til kravet på lægesekretæruddannelsen. Det er helt klart nemmest hvis du har gået på handelsskole først. Ellers skal du have et HGS/HGV først. Det er en kontoruddannelse med speciale. Hvis du klikker på dette link kan du se adgangskravet. Klik på konturuddannelser under merkantile indgang så popper der en pdf frem med adgangskravene.

http://www.kontor.uddannelsesnaevnet.dk/Default.aspx?ID=2831

Anmeld

31. maj 2014

Nadia&Daniel

Karla skriver:

Ja, meget simpelt hvad er du under uddannelse/uddannet til, eller hvad er dit arbejde?

Jeg går lidt og overvejer at skifte studie, men synes det er så svært at finde det rigtige. Så det er blot til inspiration

Har taget en HG - uddannet i Salling Århus's lingeriafdeligen og arbejder nu som stylist i Synoptik.

Anmeld

31. maj 2014

NinaNymannMadsen

Karla skriver:

Jeg er en hg kontor og buk mangler bare en læreplads.
Og nu er jeg igang med en fuld hf på vuc.
Vil rigtig gerne være sygeplejerske og der efter videre som jordemor.

Anmeld

31. maj 2014

Koen.

Jeg er færdig den. 27/6 med grundforløbet til slagter, så kommer der lige en barsel hvor jeg imens skal søge en lærerplads

Anmeld

31. maj 2014

Koen.

Jeg er færdig den. 27/6 med grundforløbet til slagter, så kommer der lige en barsel hvor jeg imens skal søge en lærerplads

Anmeld

31. maj 2014

mpr

Karla skriver:

Jeg er ergoterapeut studerende dog kun knapt et halvt år inde i det men det er ganske spændende

Anmeld

31. maj 2014

esioul

pædagog studerende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.