Hvad er du under uddannelse/uddannet til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2014

Trekløver(:

Har PGU og så læser jeg HF. Er færdig til december.
Bagefter vil jeg gerne læse til SSA eller sygeplejerske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2014

sandramor

Mettefpigen skriver:

Er uddannet tjener og skal starte op på socialrådgiver uddannelsen til aug :-)

Glæd dig det er en vildt spændende uddannelse 

Anmeld

2. juni 2014

LBK

Sygeplejerske 

Anmeld

2. juni 2014

Kasand

Jeg er Serviceøkonom med speciale i marketing og servicemanagement og så har jeg en bachelor oveni i International Hospitality Management - denne med speciale i marketing og projektledelse/ledelse :-)

Anmeld

2. juni 2014

Krussedulle

Karla skriver:

Ja, meget simpelt hvad er du under uddannelse/uddannet til, eller hvad er dit arbejde?

Jeg går lidt og overvejer at skifte studie, men synes det er så svært at finde det rigtige. Så det er blot til inspiration

Jeg går og venter på svar, på om jeg kommer ind på pædagogseminariet til september!

Jeg har været lidt længere undervejs, så jeg glæder mig til at komme igang med en videregående!

Anmeld

2. juni 2014

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Malene76 skriver:

Hvad laver man som dommerfuldmægtig? bare sådan af nysgerrighed?

KH Malene

Det samme som en dommer - altså man laver retsarbejde - er dommer i straffesager og civile sager og så kan man desuden være tilknyttet en specialafdeling skifteretten eller fogedretten, hvor man agerer som skifteforvalter/foged og afgør sager om fx. Gældssaneringsansøgninger, konkurser, udlevering af børn til samvær mv. Meget spændende job og udfordrende. Vh. Line

Anmeld

2. juni 2014

Aagaard

Jeg læser biologi på Århus universitet :-)

Anmeld

2. juni 2014

Åse

Nyudannet som lærer i dag med en slut karakter på 10 ???? skal muligvis læse vider til september ????

Anmeld

2. juni 2014

Malene76

SØS skriver:

Det samme som en dommer - altså man laver retsarbejde - er dommer i straffesager og civile sager og så kan man desuden være tilknyttet en specialafdeling skifteretten eller fogedretten, hvor man agerer som skifteforvalter/foged og afgør sager om fx. Gældssaneringsansøgninger, konkurser, udlevering af børn til samvær mv. Meget spændende job og udfordrende. Vh. Line

Tak for svar. 

Anmeld

3. juni 2014

Mettefpigen

sandramor skriver:

Glæd dig det er en vildt spændende uddannelse 

Jeg glæder mig også vildt meget :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.