Hvad er du under uddannelse/uddannet til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2014

chael

futte2010 skriver:

Hvad er krav til den uddannelse og hvor længe tager den endelig.  

Undskyld jeg spøger er bare lige nysgerrig

HG og noget diagnoselatin, plus 10-finger systemet..

Man skal have ret gode karakter i dansk også

Jeg er ansat i region H...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2014

FogL

Håber at komme på SOSU, så jeg kan starte min uddannelse som pædagogisk assistent. Derefter vil jeg måske udvide den og bliver pædagog

Ellers kunne jeg godt tænke mig at blive webintegrator eller mediegrafiker

Skal dog på barsel til jul, så kommer jeg ikke ind må det vente - læææænge

Anmeld

1. juni 2014

Røverdatter

Karla skriver:

Ja, meget simpelt hvad er du under uddannelse/uddannet til, eller hvad er dit arbejde?

Jeg går lidt og overvejer at skifte studie, men synes det er så svært at finde det rigtige. Så det er blot til inspiration

Jeg læser fuld hf på enkeltfag på Vuc. Bagefter søger jeg ind på dansk-studiet på uni. Jeg ønsker at få bredere forståelse for dansksproget til eventuel anvendelse det i mine manuskripter, digte og generelle skriverier udover det søger jeg ind på filmskolen 18frames som manus forfatter og producer, men den uddannelse er ikke su-berettiget..

Anmeld

1. juni 2014

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg er uddannet jurist og arbejder som Dommerfuldmægtig. 

Anmeld

1. juni 2014

Malene76

SØS skriver:

Jeg er uddannet jurist og arbejder som Dommerfuldmægtig. 

Hvad laver man som dommerfuldmægtig? bare sådan af nysgerrighed?

KH Malene

Anmeld

1. juni 2014

Clisolka

Karla skriver:

Ja, meget simpelt hvad er du under uddannelse/uddannet til, eller hvad er dit arbejde?

Jeg går lidt og overvejer at skifte studie, men synes det er så svært at finde det rigtige. Så det er blot til inspiration

Jeg er uddannet kontorassistent med speciale i offentlig administration i 01 - jeg sidder stadig på samme arbejdsplads, hvor jeg blev udlært 

Anmeld

1. juni 2014

Maja!

Jeg har en markedsføringsøkonom og en bachelor i salg og marketing, og er pt ved at rette mit speciale, i håb om at være færdig med min cand. merc. i marketing og innovation i slutningen af denne måned  

Anmeld

1. juni 2014

Masig

Jeg har en Cand. Mag virksomhedskommunikation, og er lige startet på kontoruddannelsen.

Anmeld

1. juni 2014

ESV

Jeg læser til sygeplejerske og er færdig om 16 dage

Anmeld

2. juni 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Jeg er uddannet assistent med speciale i offentlig administration, og er igang med at uddanne mig som kommunom ved siden af mit fuldtidsjob, som delvis administrativ medarbejder og delvis sagsbehandler i en miljøafdeling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.