Bliver tingene også konstant væk i jeres bh??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Christine skriver:

Øv, det er altså ret irriterende 

Meget...

Jeg skriver eller MEGET tydeligt på ALT hans tøj og sko der er dernede...

hvis de havde "gidet" at kigge på skoene ville de have vidst med det samme at det var Eriks...

Navnet stod både på snuden, på undersiden og inde i flappen under velcrobåndene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Wampires skriver:

Meget...

Jeg skriver eller MEGET tydeligt på ALT hans tøj og sko der er dernede...

hvis de havde "gidet" at kigge på skoene ville de have vidst med det samme at det var Eriks...

Navnet stod både på snuden, på undersiden og inde i flappen under velcrobåndene...

Børnene har måske selv taget dem på? 

Anmeld

21. maj 2014

majba

LuLy skriver:

Julia har gået i børnehave i 2 uger (hvoraf den ene uge var indkøring) og hendes sutsko har allerede været væk 3 gange og den ene mangler stadig og forleden dag var hendes regntøj væk (hang på en andens knage)

Synes godt nok det er irriterende at man om morgenen skal rende og lede efter sutsko og om eftermiddagen skal bruge tid på at finde regntøj.
Er det også sådan i jeres børns børnehave??

Jeg syntes ikke tingene direkte forsvandt i den børnehave jeg arbejde i. Men tingene kunne godt blive væk. Vi ledte efter mange hjemmesko hverdag, men fandt dem næsten altid når vi ryddet op og gjorde klar til næste dag :-) 

Det eneste jeg kan sige er navn i også vælg tingene i en anden farve en sort hvis man kan det. Jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg har ledt efter sorte Ecco vinter støvler fordi rigtig rigtigt mange børn i hele børnehaven havde dem. Og når de selv skal tage tøj på, så kan man godt ende i sidemandens sko :-)

Anmeld

21. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
mor:) skriver:

Børnene har måske selv taget dem på? 

Tror det ikke da det er VS, og på det tidspunkt var han den ældste af dem på stuen

Anmeld

21. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg skriver navn i ALT (undtagen strømper)

Vi har haft to børn i bh de sidste 3 1/2 år. Vi har stort set aldrig mistet noget. Der er noget som har været væk i en periode og så dukker det op igen. Vi har f.eks. lige haft regntøj der var væk i 2 uger, men vupsi, så hang det på knagen igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.