Bliver tingene også konstant væk i jeres bh??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2014

Frk.S

MHB skriver:

Haha Undskyld jeg lige skriver men så overskriften og kunne simpelthen ikke regne ud hvad det var for ting du havde i din bh og hvordan de sådan kunne forsvinde! Jeg lærer nok alle de der forkortelser at kende en dag, nu er jeg i hvert fald med på denne 

Ha ha, må indrømme at jeg også nåede at tænke "hvad putter hun dog i Bh'en"  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

S*DD

Der hvor jeg arbejder forsvinder der også ting. Jeg arbejder I en stor institution. Her er det ofte børnene der tager tøj, sko osv fra andres pladser og lægger det rundt omkring. 

Pænt. Frustrerende for forældre og os Pædagoger når vi står og skal bruge det. 

Men ja det er en kæmpe hjælp at der står navn tydeligt i tingene. 

Anmeld

18. maj 2014

BabyMus

Frk.S skriver:

Ha ha, må indrømme at jeg også nåede at tænke "hvad putter hun dog i Bh'en"  

Haha ja, det samme gjorde jeg! Tænkte hvad pokker lægger hun ned i den bh siden det konstant bliver væk?!

Anmeld

18. maj 2014

stm2812

Vi har sågar oplevet at Ronjas madpakke blev væk. Det er over to måneder siden, og den er stadig ikke dukket op.... Der stod 'Ronja' OVERALT på den. Selvfølgelig kan der ske fejl, og evt bedsteforældre kan have taget den med (hvordan de kan have overset alle 'Ronja'erne' forstår jeg ikke) men hvorfor afleverer forældrene den ikke i institutionen igen?? 

Anmeld

18. maj 2014

Maja_4000

Caroline har gået i bh i knap år, og vi har aldrig mistet noget

Synes heller ikke ting har været væk.. I sommers var hendes sandaler pludselig byttet ud med nogle mindre (men ellers helt magen til), det viste sig at være en bedsteforældre som havde taget de forkerte, og vi fik den rigtige størrelse igen

Tror lige hun skal lære at lægge hendes ting på plads i sin egen garderobe.. Desuden finder de andre børn hurtigt ud af hvad der er Julias.. Caroline har i hvert fald helt styr på hvis ting det er, hvis der ligger noget i hendes garderobe, som ikke hører til

Anmeld

18. maj 2014

lycly

stm2812 skriver:

Vi mangler noget flere gange om ugen. Som regel hænger det på nogle af de andres knage, ellers så i den kurv de har med glemt tøj. Men vi har noget tøj der efter to måneder stadig ikke har fundet hjem og 4 par vanter der endnu ikke er dukket op (på trods af der stod navn i) tror desværre bare ofte det er sådan i bh, da de selvfølgelig kan have svært ved at holde styr på alle børnenes ting. Men det kan være skide frustrerende

Ja jeg kan godt se at pædagogerne ikke kan holde styr på tøj til 20 børn men det er nu irriterende alligevel men nok svært at undgå

Anmeld

18. maj 2014

lycly

Dolowy skriver:

Der hvor jeg arbejder forsvinder der også ting. Jeg arbejder I en stor institution. Her er det ofte børnene der tager tøj, sko osv fra andres pladser og lægger det rundt omkring. 

Pænt. Frustrerende for forældre og os Pædagoger når vi står og skal bruge det. 

Men ja det er en kæmpe hjælp at der står navn tydeligt i tingene. 

Ja det er også mit indtryk at det er de andre børn der går og bytter rundt på tingene. For vi har jo fundet tingene andre steder. Men hvorfor gør børnene det?! :-P

Anmeld

18. maj 2014

lycly

lotchen skriver:

Vi har mistet meget, noget dukker op igen andet bliver taget med andre børn hjem og kommer så ikke igen. Det har været dyrt i gummistøvler, spritnye vinterstøvler, huer, trøjero_O

Åh nej ja, jeg har da ikke råd til at købe mere end et par vinterstøvler!

Anmeld

18. maj 2014

lycly

MHB skriver:

Haha Undskyld jeg lige skriver men så overskriften og kunne simpelthen ikke regne ud hvad det var for ting du havde i din bh og hvordan de sådan kunne forsvinde! Jeg lærer nok alle de der forkortelser at kende en dag, nu er jeg i hvert fald med på denne 

Haha I KNOW og jeg ville rigtig gerne have skrevet børnehave men det kunne ikke stå der!

Anmeld

18. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det er så VS men ja...

Har endda oplevet mere end en gang at finde hans tøj ved at et andet barn havde det på og jeg genkendte det og kiggede efter hans navn...

jeg har bare vænnet mig til at det er "lorte" tøjet og skoene der er dernede... altså det tøj og sko som jeg ikke vil græde over hvis det blev væk eller ødelagt og så har jeg det fine herhjemme og kan tage med derned når vi henter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.