Bliver tingene også konstant væk i jeres bh??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.390 visninger
44 svar
57 synes godt om
18. maj 2014

lycly

Julia har gået i børnehave i 2 uger (hvoraf den ene uge var indkøring) og hendes sutsko har allerede været væk 3 gange og den ene mangler stadig og forleden dag var hendes regntøj væk (hang på en andens knage)

Synes godt nok det er irriterende at man om morgenen skal rende og lede efter sutsko og om eftermiddagen skal bruge tid på at finde regntøj.
Er det også sådan i jeres børns børnehave??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

DianaRJS

LuLy skriver:

Julia har gået i børnehave i 2 uger (hvoraf den ene uge var indkøring) og hendes sutsko har allerede været væk 3 gange og den ene mangler stadig og forleden dag var hendes regntøj væk (hang på en andens knage)

Synes godt nok det er irriterende at man om morgenen skal rende og lede efter sutsko og om eftermiddagen skal bruge tid på at finde regntøj.

var det i starten ja.. de lære at være mere selvstændige i bh, så mange gange er det faktisk vores egne der smider tingene væk
det går over med tiden

Anmeld

18. maj 2014

LinLin

Skriv navn i ALT! Det hjælper pædagogerne rigtigt meget; så kantet der findes når man lukker lægges i de rigtige rum... Og så er det rigtigt smart at lede efter ex hjemmesko inden man går hjem, så man ikke skal til at finde dem om morgenen

Mine drenge har været ret langsomme til at lære at lægge deres tøj og sko i deres eget rum... Adam har gået i bhv siden august (og gik i vs samme sted før det) og jeg kan stadig komme og hente ham og så ligger hans sko i den modsatte ende af garderoben og hans jakke ligger midt i det hele!

Anmeld

18. maj 2014

stm2812

LuLy skriver:

Vi mangler noget flere gange om ugen. Som regel hænger det på nogle af de andres knage, ellers så i den kurv de har med glemt tøj. Men vi har noget tøj der efter to måneder stadig ikke har fundet hjem og 4 par vanter der endnu ikke er dukket op (på trods af der stod navn i) tror desværre bare ofte det er sådan i bh, da de selvfølgelig kan have svært ved at holde styr på alle børnenes ting. Men det kan være skide frustrerende

Anmeld

18. maj 2014

MHB

Haha Undskyld jeg lige skriver men så overskriften og kunne simpelthen ikke regne ud hvad det var for ting du havde i din bh og hvordan de sådan kunne forsvinde! Jeg lærer nok alle de der forkortelser at kende en dag, nu er jeg i hvert fald med på denne 

Anmeld

18. maj 2014

FruStolpe

LuLy skriver:

Slet ikke.

Vores datter har gået i sammeinstitution i snat 3 år (vs-bh), og vi har mistet 1 par bukser, uden navn i..

Så det er jo minimalt -heldigvis

Anmeld

18. maj 2014

An&Jo

Johannes har gået i børnehave lidt over et år, og vi har aldrig mistet noget..

Det der har været væk få gange, har bare lagt et andet sted, fordi han har taget fejl af garderoben..

Anmeld

18. maj 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Vi mister også meget. Sidst fandt jeg min søns elefant hue begravet i sandet. Han blev virkelig skuffet da jeg fandt den men en god ide er at skrive navn i alt så skal de nok dukke op på et tidspunkt.

Anmeld

18. maj 2014

B&J

tror det handler om når de lige er startet, for da daniel startede var hans ting over alt for at sige det mildt og vi skulle lede og pædagogerne ledte

og en dag var hans nye sandaler væk jaaa vi fandt den ene 5 mdr efter fandt vi den anden bag en hæk hihihihihihi

men nu finder vi altid hans ting og ingen problemer

Anmeld

18. maj 2014

klmf

Vi har mistet meget, noget dukker op igen andet bliver taget med andre børn hjem og kommer så ikke igen. Det har været dyrt i gummistøvler, spritnye vinterstøvler, huer, trøjero_O

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.