Bliver tingene også konstant væk i jeres bh??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2014

stm2812

san skriver:

okay, den havde jeg ikke lige set

Hehe helt iorden. og er da heller ikke i tvivl om det er min egen pige der som regel smider tingene et sted men det er stadig mega træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2014

Clisolka

Det er minimalt hvad vi har mistet til Bella - endnu  Mange gange har hun haft smidt en trøje eller sine sko udenfor. Nu kan hun heldigvis selv finde det 

Hun startede i børnehave i august. Vi kom en dag mens hun stadig gik i vuggestue (samme hus) og hendes elefanthue var væk. Det var en r*vkold dag, så jeg ledte efter den. Den lå i barnevognen som hun sov til middag i 

For et par uger siden mistede vi hendes madkasse - den dukkede op dagen efter  Et andet forældrepar havde fået taget den med hjem, så havde vasket den og taget den med igen 

Anmeld

19. maj 2014

Anonymo

LuLy skriver:

Julia har gået i børnehave i 2 uger (hvoraf den ene uge var indkøring) og hendes sutsko har allerede været væk 3 gange og den ene mangler stadig og forleden dag var hendes regntøj væk (hang på en andens knage)

Synes godt nok det er irriterende at man om morgenen skal rende og lede efter sutsko og om eftermiddagen skal bruge tid på at finde regntøj.
Er det også sådan i jeres børns børnehave??

Hehe, sorry men da jeg læste overskriften kunne jeg ikke forstå hvem dog kunne få ting til at forsvinde i deres bh'er 

Anmeld

19. maj 2014

hekran

Nej, bruger en 75D, så det er til at overskue
Ej, pjat. Vi døjer især med udetøj, da rigtig mange børn har det samme tøj. Selvom der er navn i, kan man komme til at tage forkert, når man har travlt.

Anmeld

19. maj 2014

Chris86

2 år i samme vg/børnehave og vi ar intet mistet..
Af og til kan jakken da godt ligge ved sidemanden, men sådan er det vel, når nu ungerne skal fikse tøjet af og på selv

Anmeld

19. maj 2014

TNBC

MHB skriver:

Haha Undskyld jeg lige skriver men så overskriften og kunne simpelthen ikke regne ud hvad det var for ting du havde i din bh og hvordan de sådan kunne forsvinde! Jeg lærer nok alle de der forkortelser at kende en dag, nu er jeg i hvert fald med på denne 

Det var også min tanke.. Jeg sad lidt Hvordan kan man miste noget i sin bh?

Anmeld

19. maj 2014

Christine

Wampires skriver:

Det er så VS men ja...

Har endda oplevet mere end en gang at finde hans tøj ved at et andet barn havde det på og jeg genkendte det og kiggede efter hans navn...

jeg har bare vænnet mig til at det er "lorte" tøjet og skoene der er dernede... altså det tøj og sko som jeg ikke vil græde over hvis det blev væk eller ødelagt og så har jeg det fine herhjemme og kan tage med derned når vi henter...

Det har jeg også oplevet. Da jeg så fortalte pædagogen at det andet barn havde mit barns bukser på, var svaret "jamen.. er der da navn i?" For det første kunne jeg genkende bukserne og var slet ikke i tvivl og for et andet så ja, var der navn i.

Helt vildt groft. Og navn eller ej, så forsvinder der godt nok mange ting for os. Da det blev vintervejr havde drengene nærmest nye handsker med hver dag i to uger fordi de forsvandt inden afhentning 

Anmeld

20. maj 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Christine skriver:

Det har jeg også oplevet. Da jeg så fortalte pædagogen at det andet barn havde mit barns bukser på, var svaret "jamen.. er der da navn i?" For det første kunne jeg genkende bukserne og var slet ikke i tvivl og for et andet så ja, var der navn i.

Helt vildt groft. Og navn eller ej, så forsvinder der godt nok mange ting for os. Da det blev vintervejr havde drengene nærmest nye handsker med hver dag i to uger fordi de forsvandt inden afhentning 

Ja det værste for os var da et andet barn havde hans sko på da vores søn har det med at svede meget så var nervøs for(og fik ret i) at han ville få svamp af at et andet barn havde hans sko på...

Anmeld

20. maj 2014

Matuk

LuLy skriver:

Julia har gået i børnehave i 2 uger (hvoraf den ene uge var indkøring) og hendes sutsko har allerede været væk 3 gange og den ene mangler stadig og forleden dag var hendes regntøj væk (hang på en andens knage)

Synes godt nok det er irriterende at man om morgenen skal rende og lede efter sutsko og om eftermiddagen skal bruge tid på at finde regntøj.
Er det også sådan i jeres børns børnehave??

Har endnu kun en søn i dagpleje, men har købt klistermærker med navn og tlf.nr. til at sætte i alt hans tøj. 

Har købt dem på www.navnelapper.dk som jeg fik anbefalet i en babygruppe på facebook. 

De holder vask efter vask og koster ikke alverden. Det kunne måske være en ide?

Anmeld

20. maj 2014

Christine

Wampires skriver:

Ja det værste for os var da et andet barn havde hans sko på da vores søn har det med at svede meget så var nervøs for(og fik ret i) at han ville få svamp af at et andet barn havde hans sko på...

Øv, det er altså ret irriterende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.