Bliver tingene også konstant væk i jeres bh??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2014

Jibbe

I vores børnehave er da der også forsvundet ting, men hjemmesko og vanter synes jeg ikke man kan klage vildt over. Vanter tager de af når de leger og smider dem i sandkasser, i legehuse osv. Hjemmesko ender sikkert i legetøjskasser eller lign. når der ryddes op - igen har børnene taget dem af et eller andet sted ingen lige har set.
Mht. tøj så plejer vores at dukke op igen. Har endnu ikke mistet noget tøj jeg ikke har fået igen.
Frej er en dag kommet hjem med et par for små sko - magen til hans egne. Det er en far-ting, man tager det der ligner når vi endelig har manglet noget er det kommet frem hurtigt, ofte har nogen taget det med hjem ved en fejl.

Og jeg læste den også som at du mistede ting du havde i din bh - og tænkte det var da også et dumt opbevaringssted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2014

klmf

LuLy skriver:

Åh nej ja, jeg har da ikke råd til at købe mere end et par vinterstøvler!

Jeg var RASENDE, da de ikke dukkede op. Fair nok at de kommer forkert med hjem, men så tager man det da med derom igen. Dyrt at klæde andre folks børn på med overtøj @_@ 

Anmeld

18. maj 2014

S*DD

LuLy skriver:

Ja det er også mit indtryk at det er de andre børn der går og bytter rundt på tingene. For vi har jo fundet tingene andre steder. Men hvorfor gør børnene det?! :-P

helt hvorfor de gør det, ved jeg ikke. Men jeg tror at de ofte synes at tøjet eller skoene er flotte og selv kunne tænke sig det, og så låner de det bare.

Anmeld

18. maj 2014

Mivsen

Kan ikke lade hver med at trække på smilebåndet. For synes det lyder som om det er pædagogernes job at holde styr på det men det er desværre en umulig opgave med 50 børn eller flere.

Gør dig selv den vane at der står navn i ALT, og at alt er hængt rigtig, støvlerne på plads, hjemmesko osv hver eftermiddag.

Men ja det helt klart værst o starten, de børnene lige skal lære hvordan det er i bhv'en.

Anmeld

18. maj 2014

stm2812

LuLy skriver:

Ja jeg kan godt se at pædagogerne ikke kan holde styr på tøj til 20 børn men det er nu irriterende alligevel men nok svært at undgå

Ja MEGET irriterende:/ specielt når man kommer fra en dagpleje hvor der bare er styr på alting og man ikke skal købe nye vanter flere gange om ugen

Anmeld

19. maj 2014

san

stm2812 skriver:

Ja MEGET irriterende:/ specielt når man kommer fra en dagpleje hvor der bare er styr på alting og man ikke skal købe nye vanter flere gange om ugen

Selvf er der styr på alt i dagplejen, der er altså også kun 4 børn og holde styr på.. I bh er der ca små 50 børn som skal til at lærer at passe på dine egen ting.. Kan selvf godt forstå det er træls når tingene bliver væk.. 

Anmeld

19. maj 2014

MorDk

Vi har aldrig mistet noget... Har nogle gange skulle lede men børne rykker jo rundt på tingene i garderoben... 

Anmeld

19. maj 2014

stm2812

san skriver:

Selvf er der styr på alt i dagplejen, der er altså også kun 4 børn og holde styr på.. I bh er der ca små 50 børn som skal til at lærer at passe på dine egen ting.. Kan selvf godt forstå det er træls når tingene bliver væk.. 

Det ved jeg. I et tidligere indlæg nævnte jeg selv at det er forståeligt de ikke kan holde styr på alting......

Anmeld

19. maj 2014

san

stm2812 skriver:

Det ved jeg. I et tidligere indlæg nævnte jeg selv at det er forståeligt de ikke kan holde styr på alting......

okay, den havde jeg ikke lige set

Anmeld

19. maj 2014

Kay

MHB skriver:

Haha Undskyld jeg lige skriver men så overskriften og kunne simpelthen ikke regne ud hvad det var for ting du havde i din bh og hvordan de sådan kunne forsvinde! Jeg lærer nok alle de der forkortelser at kende en dag, nu er jeg i hvert fald med på denne 

selvom jeg er rimeligt godt med på de forkortelser der bliver brugt... syntes jeg bare det er meget sjovt overskrift, fordi den netop kan forstås på flere måder... hvis jeg ingen lommer har og skal havde min telefon med hurtigt bliver den puttet i min bh... der kan også når vi er ude i byen (sker sjældent) ende småpenge man får tilbage i baren... men har nu aldrig oplevet at ting lige frem blivre væk i min bh... hov... jeg mangler en pat... gad vide hvor den er smuttet hend af  måske er min bh bare ikke stor nok til at ting kan blive væk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.