Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min søn skulle have heddet Senius efter min oldefar, men eftersom han vil komme til at stave sit mellemnavn (lynggaard) og efternavn (bay-ipsen) syntes vi ikke han også skulle have et fornavn der skulle staves får vi en pige denne gang, skal hun hedde Lilje, og vi bor på liljevej <3
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vivienne skriver: Kære piger, Jeg vil gerne høre jeres børns specielle navne. Det skal ikke være de typiske Maria, Noah, Sofia, Ida, Lucas, Victor navne. Og meningen bag navnet
Kære piger,
Jeg vil gerne høre jeres børns specielle navne.
Det skal ikke være de typiske Maria, Noah, Sofia, Ida, Lucas, Victor navne.
Og meningen bag navnet
jeg har en Victor, men den 16. skal min datter døbes Elise... det hed min farmor også...
Lina! skriver: Det sagde min læge såå.... Ej bliver godt nok tosset på ham hvis han har sagt noget forkert ikke fordi der er noget galt med drenge med drenge... Meeen er ikke særlig ''klog'' på at være gravid så tror på alt hvad jeg får af hvide ang. Graviditet
Det sagde min læge såå.... Ej bliver godt nok tosset på ham hvis han har sagt noget forkert ikke fordi der er noget galt med drenge med drenge... Meeen er ikke særlig ''klog'' på at være gravid så tror på alt hvad jeg får af hvide ang. Graviditet
Jamen hvordan har han undersøgt det
o1Mutte skriver: Jamen hvordan har han undersøgt det
Da Han scannede mig og konstaterede at jeg var gravid, sagde han også :" tillykke med de to tøser".... Så....men der er i hvert fald to små fostre!
Ej det må han på ingen måde sige :O ! Der er jo absolut ingen garanti, ikke engang når du er 12+ ..Men du ved jo nok godt at det måske ik helt passer :-)
chicka23 skriver: Ja det giver da ingen mening Tror umuligt på, at lægen kan fortælle kønnet når du nærmest kun lige har testet positiv.?
Ja det giver da ingen mening Tror umuligt på, at lægen kan fortælle kønnet når du nærmest kun lige har testet positiv.?
Ja....nu hvor alle sammen skriver det så tak!
I er klogere end min læge! Meg
Mege tMeget trygendeignore De 2første smileyer, kan ikke slette dem, skod pc
Man plejer ikke at blive scannet ved lægen for at konstatere graviditet! Scanninger foregår på sygehuset eller på private scanningsklinikker. Og i og med at du max kan være 5 uger henne (grundet din termin til april) er det ALT for tidligt at fastslå køn med mindre det blir gjort vha moderkagebiopsi. Køn kan først afsløres i uge 14 via scanning
Lina! skriver: Da Han scannede mig og konstaterede at jeg var gravid, sagde han også :" tillykke med de to tøser".... Så....men der er i hvert fald to små fostre!
Chevro skriver: Ej det må han på ingen måde sige :O ! Der er jo absolut ingen garanti, ikke engang når du er 12+ ..Men du ved jo nok godt at det måske ik helt passer :-)
Hee'h ja
bliver klart skiftet læge imorgen!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128