Jeres specielle navne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2015

Blop2

Mine egne børn hedder bare Nicklas og Josefine.

Men har en tidligere veninde, hvor pigen hedder Hope Anastacia og drengen Florian Lucas. 

Kender ikke betydningen bag og hvorfor hun har valgt dem, men syntes de er specielle og du skulle have lov at høre/se dem;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2015

LinLin

Har en kollega der lige har fået en Emmanuel

Anmeld

17. januar 2015

lillespir26

Jeg har en Nova Matilde gemt i maven 

den næste der kommer en gang skal hedde karma eller Octavia 

hvis dreng Theodor eller Buster 

Anmeld

17. januar 2015

2babygirls

Vores piger hedder Madeleine og Anemone.

Kan godt lide Linus til en dreng og Isadora til en pige

Anmeld

17. januar 2015

Hmmm

Vi har en lille Buster ved egenligt ik hvorfor men vi var helt og aldeles enig den næste bliver en Bertel Beate babette eller Berta 

Anmeld

17. januar 2015

EAF

Dr. House skriver:

Vi vil gerne have at vores pige kommer til at hedde Octavia. 

Også selvom det er et bilmærke? Min far kører nemlig i en og har haft den i mange år, har selv kørt i den, da jeg fik kørekort og blev brugt som cruisebil med venner og veninder så for mig vil navnet altid sige BIL når jeg hører det 

Anmeld

18. januar 2015

lillespir26

Natteravnen skriver:

Også selvom det er et bilmærke? Min far kører nemlig i en og har haft den i mange år, har selv kørt i den, da jeg fik kørekort og blev brugt som cruisebil med venner og veninder så for mig vil navnet altid sige BIL når jeg hører det 

Ja for jeg forbinder ikke det med en bil men med en smuk pige fra en serie vi ser herhjemme 

Anmeld

18. januar 2015

lillespir26

Natteravnen skriver:

Det er jo ligesom Kia og Asta er en bil 

Anmeld

18. januar 2015

EAF

Det er jo ligesom Kia og Asta er en bil 

Og en Mercedes. 

Det kan være Octavia bare lyder det mere specielt end de førnævnte. Eller Octupus ligger sig tæt op af  Ja det er pudsigt hvad man lægger i hvad man hører. 

Anmeld

18. januar 2015

Annesofiebach

Min datter hedder Aura efter sangeren ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.