Karantæne på kontanthjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2014

EAF

Anonym skriver:

Vil lige komme med en lille update:
Jeg har en jobsamtale på torsdag i næste uge klokken 9, og hun sagde allerede nu hun ville kunne tilbyde omkring 30 timer. Så nu er jeg spændt og jeg

Det er da fantastisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Anonym trådstarter

SummaSummarum skriver:

Det er da fantastisk 

Helt vildt! Håber det går godt så jeg kan komme væk fra min nuværende arbejdsplads.

Anmeld

14. maj 2014

Muhmi

Anonym skriver:

jeg er ret overbevist om at hvis jeg bliver sygemeldt mere end jeg allerede har været bliver jeg fyret. Jeg kører allerede på et hængende hår.. Så tror det er enten: Sig op eller bliv fyret..

De må ikke fyre dig når du er sygemeldt.

Anmeld

14. maj 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

okay. Det troede jeg godt de måtte.. Er ikke helt inde i de regler. Er det en måneds opsigelse man har hvis man selv siger op eller hvordan?

Anmeld

14. maj 2014

Muhmi

Anonym skriver:

okay. Det troede jeg godt de måtte.. Er ikke helt inde i de regler. Er det en måneds opsigelse man har hvis man selv siger op eller hvordan?

Det kommer an på hvor lang tid du har været ansat, man siger 1 måned efter 3 mdrs. ansættelse og derefter stiger det vist nok til 3 mdrs opsigelse hvis man har været ansat i mere end et år Men hæng mig ikke op på det

Anmeld

14. maj 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Det kommer an på hvor lang tid du har været ansat, man siger 1 måned efter 3 mdrs. ansættelse og derefter stiger det vist nok til 3 mdrs opsigelse hvis man har været ansat i mere end et år Men hæng mig ikke op på det

jeg har været ansat i lidt over et år. Men kan vel godt stoppe med øjeblikkelig virkning hvis jeg har andet job på hånden?

Anmeld

14. maj 2014

Muhmi

Anonym skriver:

jeg har været ansat i lidt over et år. Men kan vel godt stoppe med øjeblikkelig virkning hvis jeg har andet job på hånden?

Kun efter aftale med din nuværende arbejdsgiver.... Så der skal fedtes lidt kan jeg regne med

Anmeld

14. maj 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Kun efter aftale med din nuværende arbejdsgiver.... Så der skal fedtes lidt kan jeg regne med

ja jeg må ind og blinke med mine store dådyrøjne

Anmeld

14. maj 2014

Muhmi

Anonym skriver:

ja jeg må ind og blinke med mine store dådyrøjne

Anmeld

14. maj 2014

*Toffee*

Muhmi skriver:

Man må nu godt blive fyret når man er sygemeldt.

Det sker ret ofte tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.