hej alle februar børn 2010...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

as83

Hej Alle

Kommer fra det kolde Grønland:-) Følger lidt med med februar børn. Har selv termin 14 februar. med barn nr.4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2009

prinsessechamp

jeg har termin den. 4.februar 2010.

Venter en lille dreng der skal hedde Noah og han er sund og rask, og lader til at blive en lille basse..

Hilsen Lizette 30+0

Anmeld

3. december 2009

Sallow

Har termin 12/02-2010... *S*

Anmeld

7. december 2009

jane1985

hej alle sammen..

Jeg var til 3D/4D scanning igår som min svigermor gav os i gave..

Vores dreng har det rigtig godt inde i maven, han gav os i stort dejligt smil + han skulle lige vise os hvor dygtig han var til at tisse hehe det er sjælden man ser det på scanninger 

han vejer 1259g så de kalder ham et medium barn og han vil ca komme til at veje 3300-3400g når han bliver født

Anmeld

10. december 2009

hugorm76

Hej Terim i Feb

Det er dejligt at se så mange gravide kvinder et sted.

Så føler man sig ikke så alene med en stor Mave.

Ja jeg vil da bare lige høre om et kun er mig der er sulten hele tiden ?

God aften

Tanja

Anmeld

14. januar 2010

siw84

nå alle piger...

synes det er længe siden vi har hørt hvordan alle har det.. måske har nogen født..

hvad siger i til vi ligger et billed af vores fine mave ind

nu er vi jo ved at være tæt på.. nogen tættere end andre men kunne være sjovt at se forskellen ved vores maver trods den korte tid der er mellem os...

her er jeg 33+5 så der er små 6 uger tilbage til termin.. men tror nu jeg føder før.. ved ikke hvorfor, men noget siger mig det bare er plus 10,5 kg og med et mål der siger 101 cm om maven

knus siw 33+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2010

SarahAa

Hej alle febmødre

Jeg vil da lige hoppe med på vognen med termin d. 19-2

En lille pige er hvad vi venter os her, glæder mig til at følge jer det korte tid der er tilbage. Men også bagefter

Knus Sarah 35+4

Anmeld

5. februar 2010

Rosenvind

Jeg venter min en lille dreng her d. 14, men jeg håber han kommer lidt før, da jeg virkelig gerne vil møde ham snart.

Anmeld

11. februar 2010

chfi

Kære alle gravide og nyligt nedkommede:-)

Jeg er fotograf i København, har et lille studie på Islands Brygge. Jeg søger modeller til "mave" fotos og fotografering af helt nyfødte (0-1 måned). Jeg fotograferer jer og/eller jeres baby (også MEGET gerne tvillinger) gratis, mod at jeg kan bruge billederne til markedsføring af min fotograf-virksomhed, dvs hjemmeside, print, bøger og brochurer (jeg bruger IKKE billederne til videresalg). I får en DVD med alle billederne i farve+ sort/hvid for ulejligheden.

Check min hjemmeside her: www.charlottehammer.dk kig under portræt.

Jeg glæder mig til at høre fra jer, enten på mail@charlottehammer.dk eller 2646 4718

Med venlig hilsen Charlotte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2010

chfi

Tak for alle henvendelserne. Jeg har nu nok modeller og tager ikke flere ind. Check min hjemmeside og se de dejlige model-babyer (billederne er på min hjemmeside fra 25.3)

Hvis du gerne vil have fotograferet din baby som på billederne, kan du se priser på min hjemmeside www.charlottehammer.dk/shop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.