hej alle februar børn 2010...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

Camilla1987 skriver:

Hejsa..

Jeg har termin d. 09.02.10
NF. var perfekt og venter nu på MD. d. 24/9

Knus Camilla
(15+0)

sjovt, har også termin den 9/2-10...
knus karina 18+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2009

Lulu&Benjamin

Jeg har termin d. 06/02-10, og venter vores 1. baby.

Har lige været til MD, men jordemoderen kunne ikke se hvad kønnet er (HVOR IRRITERENDE) havde seriøst glædet mig lige siden nakkefolk til den scanning, var sikker på de ville sige det der. Buuuhuu :-(

Så næste måned, når finanserne er lidt bedre, skal vi på privat scanningsklinik så vi kan se om det er en lille pige (det tror alle, inkl mig selv). Spændende.

Er der ellers nogen i Københavnsområdet, der venter februarbaby? Jeg synes det er lidt ærgerligt at man først kommer mødregruppe når man har født, synes der er mange ting jeg gerne ville dele/diskutere med ligesindede inden baby kommer.

Med venlig hilsen

Lulu

Anmeld

23. september 2009

LR85

Hey kommende mødre.

Hvor er det dejligt at jeg fandt den gruppe her, jeg har selv søgt efter nogen der også har termin i Febuar. Jeg er selv sat til 20/2-10. med det første barn.
Min nakkefoldsscanning gik godt og jeg skal snart til MD.

Håber dog a jeg er heldig at kunne se kønnet, ellers må man evt finde en privat klinik.

Jeg bor selv i kbh området.

Hvor skal i føde henne?? og har i mærket liv endnu??

Anmeld

23. september 2009

Sasja77

Hej alle,

Jeg kan også melde mig til februar. Er 20+3 uger henne og er sat til den 7/2.
Har lige været til MD scanning og alt så rigtig fint ud! Vi venter en pige som i dén grad har svært ved at ligge stille når der skal scannes, måtte ud og gå 2 gange for at få hende til at falde til ro :-)

Stor hilsen 
Sasja

Anmeld

24. september 2009

siw84

louiseandersen85 skriver:

Hey kommende mødre.

Hvor er det dejligt at jeg fandt den gruppe her, jeg har selv søgt efter nogen der også har termin i Febuar. Jeg er selv sat til 20/2-10. med det første barn.
Min nakkefoldsscanning gik godt og jeg skal snart til MD.

Håber dog a jeg er heldig at kunne se kønnet, ellers må man evt finde en privat klinik.

Jeg bor selv i kbh området.

Hvor skal i føde henne?? og har i mærket liv endnu??

rigtig mange gange tillykke som det første vi venter os vores første som jeg er sat til at føde 27/2...

Skal selv til MD d. 7/10 og håber os jeg kan se kønnet.. kæresten skal desværre ikke med da han fik en kæmpe mulighed og komme til venedig i 3 dage  med hans arbejde... og der sagde jeg bare.. DU TAR AFSTED.. ingen diskution

så det bliver en overraskelse når han kommer hjem..

er ikke selv sikker så om det er liv jeg har mærket (de der bobler man snakker om) så jeg taget det stile og roligt med det.. og ligger stille hver aften og mærker efter

jeg skal føde på hvidovre hospital hva med dig??

jeg bor selv i hvidovre.. der er nogle af os herinde som er fra kbh området som planlægger og mødes engang i okt-nov.. hvis det var noget du var interesseret i

Hilsen siw 17+5

Anmeld

24. september 2009

LuckyMom

Hejsa :-)
Er ny herinde, så prøver mig lidt frem..

Venter mit første barn ( en lille pige :-)
Har termin d. 9/2-2010.

Faren til barnet har 2 Børn fra et tidligere forhold,
så det er hans 3 :-)

Har både været til NF og MD scanning. NF scanningen så ganske fin ud, og det samme gjorde MD scanningen.. Men hende der scannede mig for MD fandt dog ud af at der kun var 2 kar i navlesnoren, hvor vi (mig og kæresten) fik afvide at der normalt plejede at være 3. Men fik afvide at hun så fin ud og at vi ikke skulle være bekymret.

Skal dog til en masse ekstra scanninger/undersøgelser. Og må nu indrømme at jeg alligevel har haft det rigtigt skidt med det.

Udover det har jeg haft taget Slankepiller de første 2 mdr. af min graviditet, da jeg ikke vidste jeg var gravid, hvilket har bekymret mig (os) en del..

Skal til Fosterhjertescanning d. 1/10. Håber alt er som det skal være.

Sabrina (20+2)

Anmeld

24. september 2009

LR85

siw84 skriver:

rigtig mange gange tillykke som det første vi venter os vores første som jeg er sat til at føde 27/2...

Skal selv til MD d. 7/10 og håber os jeg kan se kønnet.. kæresten skal desværre ikke med da han fik en kæmpe mulighed og komme til venedig i 3 dage  med hans arbejde... og der sagde jeg bare.. DU TAR AFSTED.. ingen diskution

så det bliver en overraskelse når han kommer hjem..

er ikke selv sikker så om det er liv jeg har mærket (de der bobler man snakker om) så jeg taget det stile og roligt med det.. og ligger stille hver aften og mærker efter

jeg skal føde på hvidovre hospital hva med dig??

jeg bor selv i hvidovre.. der er nogle af os herinde som er fra kbh området som planlægger og mødes engang i okt-nov.. hvis det var noget du var interesseret i

Hilsen siw 17+5

Hej Siw + jer andre kommende mødre.

Vi er foreløbig 2 der har snakket om a mødes til en kop kaffe/the en eftermiddag. Det kan evt være at vi bliver ved med det, og så kunne det jo bare være hyggeligt at være flere der mødtes.

Det kan jo sagtens arrangeres.

Jeg skal selv føde på Riget, da det er tættest på hvor jeg bor og har mange gode, dejlige fødselshistorier derfra.

Anmeld

24. september 2009

DianaMalou

jeg har så godt nok termin den 7 Jan ..  men igen det er da tæt på smiler ..

Anmeld

25. september 2009

LR85

Hvis de kommende mødre har lyst er det jo bare at aftale en dag evt sidst i oktober eller i November at ses på en cafe, til lidt tøse-mødre-gravititets snak.

Det er jo en fantastisk tid hvor vi alle gennemgår så mange forandringer både kropsmæssigt og psykisk. Det er dejligt at kunne dele det med andre.

Anmeld

25. september 2009

jane1985

hey alle sammen

Mig og kærsten har termin d. 18/02-10
vi var lige til misdannelsen scanningen, og det hele så rigtig fint ud. Vi fik at vide at vi skal have en lille dreng, som vi er rigtig stolte af... Han bevægede sig rigtig meget og det var en super oplevelse at se han har det rigtig godt derinde

mange hilsner fra jane

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.