hej alle februar børn 2010...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2009

LR85

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2009

nynne-l

louiseandersen85 skriver:

Hvis de kommende mødre har lyst er det jo bare at aftale en dag evt sidst i oktober eller i November at ses på en cafe, til lidt tøse-mødre-gravititets snak.

Det er jo en fantastisk tid hvor vi alle gennemgår så mange forandringer både kropsmæssigt og psykisk. Det er dejligt at kunne dele det med andre.

det er en god ide

Anmeld

4. oktober 2009

Cille18

hej alle mødre.
jeg har termin d 25/2 2010, så kæresten og jeg glæder os vildt
jeg har været til en del scanninger men har ikk helt styr på hvilke, NF scanningen gik ok, men fik at vide at der var 33% chance for et handicappet barn, var så i skejby og blive scannet og de sagde at alt var som det sq være så nu er alt bare helt oki.
det er den første kæresten og venter så vi er meget spændte på hvordan det hele går.

mange kram Cecilie

( 19+3 )

Anmeld

8. oktober 2009

Mor til matilde og gustav

hej jeg har termin den 4feb 2010 og glæder mig helt vildt;-)

Anmeld

22. oktober 2009

Mor til matilde og gustav

hej med jer alle sammen hvordan går det med alle jer feb gravide, nyder i det? jeg nyder det, men synes tiden går lidt langsomt;-)men sådan er det jo;-)håber i alle har det godt;-)knus marie

Anmeld

22. oktober 2009

jane1985

marie pus skriver:

hej med jer alle sammen hvordan går det med alle jer feb gravide, nyder i det? jeg nyder det, men synes tiden går lidt langsomt;-)men sådan er det jo;-)håber i alle har det godt;-)knus marie

hey.. her går det meget godt kan mærke ham sparke rundt, som er en fantastisk føelse skal til en ultralydscanning i morgen, så vi glæder os til at se om det hele er som det skal

Anmeld

23. oktober 2009

mafalck

Hej Alle Februar Mødre...

Jeg faldt lige over denne tråd, og venter selv mit første barn den 13-02-10

Jeg håber dog at jeg kan gå 3 dage over tid, da det er min mormors fødselsdag....

Er der nogen fra østjyllands området?

og er der andre en mig der skal være alene mor?jeg glæder mig meget til jeg skal være mor også selvom jeg er alene om det..

Malene - 23 + 4

Anmeld

26. oktober 2009

molle85

Hej alle sammen.

Jeg melder mig da os lige på banen med mit feb barn

Jeg har termin d.19/2-10 og vi skal ha en lille pige

Maria 23+3

Anmeld

28. oktober 2009

@spire

Hej Alle vordende mødre

Faldt lige over denne side, og må sige at den nu virker en del mere overskuelig end mange af de andre sider der findes.

Jeg er sat til d. 26/02-2010, det er mit første barn, og jeg er også alene om det, men glæder mig helt vildt til at se min lille skønne engel.

Jeg har været til NF scanning i August, og risikovurderingen hed 1:19604, MD scanningen var i starten af Oktober her, og alt så bare perfekt ud, og heldigvis lå hun så sygeplejersken kunne sige at det er en lille prinsesse med 99,9% sikkerhed

Jeg søgte om at føde på Riget, men der var ikke plads, så jeg er blevet flyttet til Gentofte, men det skulle nu også være meget godt efter hvad jeg har hørt. Min Jordemoder er i hvert fald rigtig sød, så det er vel det der tæller

Synes det Lyder rigtig hyggeligt at mødes og tale lidt og dele erfaringer og oplevelser, men hvor mange er vi fra KBH? og hvor i KBH skulle det være?

Glæder mig til at følge denne tråd

Hilsen @spire 23+6

mafalck skriver:

Hej Alle Februar Mødre...

Jeg faldt lige over denne tråd, og venter selv mit første barn den 13-02-10

Jeg håber dog at jeg kan gå 3 dage over tid, da det er min mormors fødselsdag....

Er der nogen fra østjyllands området?

og er der andre en mig der skal være alene mor?jeg glæder mig meget til jeg skal være mor også selvom jeg er alene om det..

Malene - 23 + 4

Anmeld

28. oktober 2009

LR85

Hej kommende mødre og de nytilkomne på tråden her.

Hvor er det dejligt at høre fra så mange som venter febuarbørn.

Er der også fuld a liv i jeres maver? Jeg mærker spark, hårdere og hårdere for hver dag. Men hvilken dejlig følelse.

Håber i nyder jeres graviditet.

Hilsen Louise 23+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.