Hej Alle vordende mødre 
Faldt lige over denne side, og må sige at den nu virker en del mere overskuelig end mange af de andre sider der findes.
Jeg er sat til d. 26/02-2010, det er mit første barn, og jeg er også alene om det, men glæder mig helt vildt til at se min lille skønne engel.
Jeg har været til NF scanning i August, og risikovurderingen hed 1:19604, MD scanningen var i starten af Oktober her, og alt så bare perfekt ud, og heldigvis lå hun så sygeplejersken kunne sige at det er en lille prinsesse med 99,9% sikkerhed 

Jeg søgte om at føde på Riget, men der var ikke plads, så jeg er blevet flyttet til Gentofte, men det skulle nu også være meget godt efter hvad jeg har hørt. Min Jordemoder er i hvert fald rigtig sød, så det er vel det der tæller 
Synes det Lyder rigtig hyggeligt at mødes og tale lidt og dele erfaringer og oplevelser, men hvor mange er vi fra KBH? og hvor i KBH skulle det være?
Glæder mig til at følge denne tråd 
Hilsen @spire 23+6
mafalck skriver:
Hej Alle Februar Mødre...
Jeg faldt lige over denne tråd, og venter selv mit første barn den 13-02-10
Jeg håber dog at jeg kan gå 3 dage over tid, da det er min mormors fødselsdag....
Er der nogen fra østjyllands området?
og er der andre en mig der skal være alene mor?jeg glæder mig meget til jeg skal være mor også selvom jeg er alene om det..
Malene - 23 + 4