hej alle februar børn 2010...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.495 visninger
53 svar
0 synes godt om
11. august 2009

siw84

synes ikke jeg så så mange med termin i feb... så kom frit frem.. synes det er super fedt med det her i kvartal og man kan følges ad alle sammen... også alle de dejlige nye der kommer i jan. og marts. synes det kunne være super hyggeligt at "følges" med som er omkring lige så langt i graviditeten som en selv +/- nogen uger... men skriv gerne.. kunne være hyggeligt..

siw 11+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2009

nynne-l

Hejsa

Jeg venter barn i februar
Har termin den 22 feb

Knus nynne 12+3

Anmeld

12. august 2009

lsvendsen

Juhu... jeg venter også en lille guldklump til februar
det er jo fantastisk... Dejligt at have nogen at "følges med"
Jeg er i 11+6, glæder med til 12. uge er overstået og NF ligeså...

Kram Line

Anmeld

13. august 2009

siw84

dejligt med nogen guldklumper i februar

jeg har termin 27 feb. og har lige været til NF. og fik nogle super flotte resultater så vi er rigtig glade.. nu når vi os har set vores lille spire..

siw 11+5

Anmeld

14. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hej siw
du ved det jo allerede, men så kan alle andre herinde lige få det at vide. Jeg har termin d. 26/2 - på min svigermors fødselsdag. Min svigermor er født på SIN farmors fødselsdag, så det kunne være lidt sjovt, hvis jeg føder til terminen
knus Caroline 12+0

Anmeld

18. august 2009

Camilla1987

Hejsa..

Jeg har termin d. 09.02.10
NF. var perfekt og venter nu på MD. d. 24/9

Knus Camilla
(15+0)

Anmeld

20. august 2009

rosariel

Hej søde kvinder her på baby.dk

Jeg har vist nok termin d.12. feb 2010 - jeg skriver vist nok, fordi jeg slet ikke har været til lægen endnu. Dvs. 1 gang for at få taget en graviditetstest og 2 gange hos gyn. til tidlig scanning i uge 6 og 7 fordi jeg blødte.

Jeg er nu 14+ 6, og da jeg er bosiddende i Spanien - (flyttede herned lige efter jeg fandt ud af at jeg var gravid..) - så har jeg slet ikke været til alle de obl. undersøgelser, såsom nf .m.m.- og heller ikke fået lavet vandrerjournal.
Men at føde må jo anses for at være den mest naturligeste ting i verden - så mon ikke min krop fortæller mig hvis der er noget galt - det må jeg jo gå ud fra..
JEg skal dog til scanning d. 3. sep - på en privatklinik hernede. Og håber selvfølgelig alt er vel...

Glæder mig på alle vores vegne til vi bliver mødre i feb '10.

Knus til jer alle

Anmeld

20. august 2009

lsvendsen

Så er nakkefoldscanning overstået og det var en fantastisk oplevelse... Den lille sov vist lige lidt så jeg blev bedt om at hoste, hehe, det var nærmest så man kunne se den lille knyttede næve "må vi så få noget RO" :0)
Men det var fint det hele og næsten ingen risiko... 1:17572... super duper.... glad glad glad...

Anmeld

31. august 2009

MissMikkelsen

Jeg har termin d. 19 februar. Nakkefoldsskanningen er overstået og den gik rigtig fin. Kæresten, der ellers plejer at have en kommentar til alt, var helt målløs over at se det lille menneske i min mave

Anmeld

31. august 2009

tante

Hejsa!
Jeg har termin d. 20/2.
Det er første gang, så vi venter med spænding på at månederne går. NF er vel overstået. Vildt at se sådan en bette en hoppe rundt derinde og spjætte med arme og ben! Skal til JM første gang d. 9/9.
Mvh Anne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.