Hvor er det hyggeligt at læse om alle andres oplevelser 
-Jeg har selv haft den mest problemfrie graviditet indtil videre, havde selvfølgelig kvalme den første tid, men det var ikke så galt, og ellers har der bare slet ikke være noget i vejen.. -Andet end faren ikke rigtig er der.. Det er nu lidt trist, men vi er jo heller ikke kærester mere. Han er bare et rigtig fjols, og jeg misunder alle jer heldige kvinder der har fundet jer en ordentlig mand...
*Ville også rigtig gerne have en 4D-scanning, det er bare så dyrt her i kbh-området.. Er der nogle der kender et godt billigt sted? Det kunne være super rart.
Jeg har ingenting købt til baby endnu, har fået lidt tøj i gaver af familie og venner, men har ellers intet. Er begyndt at drømme om fødslen, og der går det drømmen faktisk rigtig meget på at jeg ikke har noget som helst til hende endnu. Er også bare bange for at sidde med alle de her ting, og så sker der et eller andet. Har en kollega, hvis søster pludselig i 35 uge fik veer, og det vidste sig hendes lillepige havde fået fostervandsforgiftning, og var død..
rigtig trist..
Anmeld