hej alle februar børn 2010...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2009

Mor til matilde og gustav

louiseandersen85 skriver:

Hej kommende mødre og de nytilkomne på tråden her.

Hvor er det dejligt at høre fra så mange som venter febuarbørn.

Er der også fuld a liv i jeres maver? Jeg mærker spark, hårdere og hårdere for hver dag. Men hvilken dejlig følelse.

Håber i nyder jeres graviditet.

Hilsen Louise 23+5

hej igen, ja jeg begynder også at mærke mere og mere liv, på trods af at min moderkage lægger ud mod maven, så det har sat sine begrænsninger;-)men nu begynder jeg at mærke mere og det er jo bare skønt, er fulde 26uger henne idag, så det begynder at gå den rigtige vej;-)glæder os helt vildt;-)

Håber i alle har det godt.  VH marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2009

siw84

Hej kommende mødre..

håber i alle og jeres små vidundere i maven har det godt

synes vi skulle høre fra jer alle om hvordan jeres graviditet er gået frem til nu.. kunne være sjovt og se forskellene..

selv gik jeg de første 3 mdr. med "morgen kvalme" hele dagen.. så det var ikke meget man fik lavet her hjemme.. men kæresten var heldigvis dejlig forstående.. 

ellers er det bare gået stygende, indtil nu hvor jeg er meget plaget af at kunne mærke mine plukveer.. som man ellers ikke rigtig mærker og specielt ikke som første gangs fødende..

men det tager vi også med

både NF og MD gik godt og det er en lille dreng vi venter os 27 feb... vi har allerede fundet navnet til ham: Sebastian

mig og kæresten glæder rigtig meget til han kommer til verden. han er meget livlig og mærker spark og tumult i maven hele dagen og det er bare så dejligt og farmand ligger med hovedet på maven hver aften og rigtig mærker sin søn i fuldt vigør

men skriv alle jeres lille historie frem til nu, kunne være hyggeligt at høre jeres oplevelser frem til nu..

knus siw 22+5

Anmeld

29. oktober 2009

LR85

siw84 skriver:

Hej kommende mødre..

håber i alle og jeres små vidundere i maven har det godt

synes vi skulle høre fra jer alle om hvordan jeres graviditet er gået frem til nu.. kunne være sjovt og se forskellene..

selv gik jeg de første 3 mdr. med "morgen kvalme" hele dagen.. så det var ikke meget man fik lavet her hjemme.. men kæresten var heldigvis dejlig forstående.. 

ellers er det bare gået stygende, indtil nu hvor jeg er meget plaget af at kunne mærke mine plukveer.. som man ellers ikke rigtig mærker og specielt ikke som første gangs fødende..

men det tager vi også med

både NF og MD gik godt og det er en lille dreng vi venter os 27 feb... vi har allerede fundet navnet til ham: Sebastian

mig og kæresten glæder rigtig meget til han kommer til verden. han er meget livlig og mærker spark og tumult i maven hele dagen og det er bare så dejligt og farmand ligger med hovedet på maven hver aften og rigtig mærker sin søn i fuldt vigør

men skriv alle jeres lille historie frem til nu, kunne være hyggeligt at høre jeres oplevelser frem til nu..

knus siw 22+5

Hej Siw.

Dejligt a læse din historie.

Her nyder vi også hver dag at kunne mærke den lille.

Manden ligger tit og holder på maven og mærker de kick spark der kommer derinde fra.

Men han glædes ved det, og det er bare så dejligt at kunne dele det med ham.

Hvor meget har i fået anskaffet jer endnu a baby udstyr??

Anmeld

30. oktober 2009

siw84

Hej Siw.

Manden ligger tit og holder på maven og mærker de kick spark der kommer derinde fra.

det er da dejligt.. ja det er nu skønt at kunne mærke den lille rumstere rundt derinde..  synes os tiden er gået stærkt..

jamen værelset er stort set klart.. er kun små ting vi mangler som dyne, puslepuden. gardiner osv.. ellers er alt klart og barnevognen købte vi igår.. så det er super..

hvad med jer.. hvor langt er i nået med det hele

knus siw 22+6

Anmeld

3. november 2009

jane1985

Hej Siw.

Hej alle sammen.. Jeg kan da også lige fortælle om min gradivitet endtil videre

I starten havde jeg også meget kvalme og ondt, så synes ikke det var det rareste at være gravid. Men har ændret meget mening, elsker og nyder min gradivitet og dejligt at mærke vores dreng sparke, som skal hedde Mikkel.

Vi skal til 3D/4D scanning i næste mdr, glæder vi os til selvom det bliver vores 4 scanning, men en oplevelse hver gang at se ham

knus jane

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. november 2009

@spire

Hvor er det hyggeligt at læse om alle andres oplevelser

-Jeg har selv haft den mest problemfrie graviditet indtil videre, havde selvfølgelig kvalme den første tid, men det var ikke så galt, og ellers har der bare slet ikke være noget i vejen.. -Andet end faren ikke rigtig er der.. Det er nu lidt trist, men vi er jo heller ikke kærester mere. Han er bare et rigtig fjols, og jeg misunder alle jer heldige kvinder der har fundet jer en ordentlig mand...

*Ville også rigtig gerne have en 4D-scanning, det er bare så dyrt her i kbh-området.. Er der nogle der kender et godt billigt sted? Det kunne være super rart.

Jeg har ingenting købt til baby endnu, har fået lidt tøj i gaver af familie og venner, men har ellers intet. Er begyndt at drømme om fødslen, og der går det drømmen faktisk rigtig meget på at jeg ikke har noget som helst til hende endnu. Er også bare bange for at sidde med alle de her ting, og så sker der et eller andet. Har en kollega, hvis søster pludselig i 35 uge fik veer, og det vidste sig hendes lillepige havde fået fostervandsforgiftning, og var død.. rigtig trist..

Anmeld

5. november 2009

@spire

-Jeg har selv haft den mest problemfrie graviditet indtil videre, havde selvfølgelig kvalme den første tid, men det var ikke så galt, og ellers har der bare slet ikke være noget i vejen.. -Andet end faren ikke rigtig er der.. Det er nu lidt trist, men vi er jo heller ikke kærester mere. Han er bare et rigtig fjols, og jeg misunder alle jer heldige kvinder der har fundet jer en ordentlig mand...

*Ville også rigtig gerne have en 4D-scanning, det er bare så dyrt her i kbh-området.. Er der nogle der kender et godt billigt sted? Det kunne være super rart.

Jeg har ingenting købt til baby endnu, har fået lidt tøj i gaver af familie og venner, men har ellers intet. Er begyndt at drømme om fødslen, og der går det drømmen faktisk rigtig meget på at jeg ikke har noget som helst til hende endnu. Er også bare bange for at sidde med alle de her ting, og så sker der et eller andet. Har en kollega, hvis søster pludselig i 35 uge fik veer, og det vidste sig hendes lillepige havde fået fostervandsforgiftning, og var død.. rigtig trist..

Anmeld

5. november 2009

nynne-l

Hej alle sammen ...   

så kan jeg også lige fortælle lidt om min graviditet

jeg har haft det godt gik helt fri fra kvalme og alt andet      

jeg begyndte at kunne mærke ham i uge 18 og så har der været fest der inde lige siden så det er jo bare super skønt. både nf og md er godt super godt og vi venter os en lille dreng den 22 feb som skal hedde jamie

vi har købt en del både tøj og små ting og manden er begyndt at male værelset blåt

i fredags gik det helle godt nok galt og lille manden prøvet at komme ud så måtte ud på sygehuset og der fik de det stoppet så nu skal jeg slappe af men jeg bliv godt nok bange og græd i alt den tid vi var der ude

knus nynne

Anmeld

5. november 2009

LR85

siw84 skriver:

det er da dejligt.. ja det er nu skønt at kunne mærke den lille rumstere rundt derinde..  synes os tiden er gået stærkt..

jamen værelset er stort set klart.. er kun små ting vi mangler som dyne, puslepuden. gardiner osv.. ellers er alt klart og barnevognen købte vi igår.. så det er super..

hvad med jer.. hvor langt er i nået med det hele

knus siw 22+6

Ej det er bare så dejligt når man har fået lidt styr på tingene, hvilken barnevogn har i købt??

Vi fandt en samlet pakke gennem den blå avis, for meget billige penge, så vi har skaffet os de fleste ting også. De står dog i en kælder og kommer nok op og blir gjort klar her til januar.

Men vi mangler egentlig allermest bare puslebord og nogen ordenlige madrasser til lidt, barnevogn og seng.

Anmeld

6. november 2009

jane1985

@spire skriver:

hej. har du prøvet at tjekke hjemmesiden: Scanningsklinikken.dk der kan man få en 3D7/4D scanning til 1400 kr, tror ikke det kan gøres mere billig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.