Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Aya.
Det er så fint
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lineog4 skriver: Jeg kan rigtig godt lide begge navne, foreslog Aya en gang for min mand men det gik slet ikke da det på italiensk betyder av - og på hans dialekt noget mere jeg ikke kan huske Jeg må så indrømme jeg efterhånden synes der er rigtig mange der hedder det og jeg har det med Aya som med Vigga at det var "anderledes" de første par gange og nu er et modenavn.Lia har jeg jo selv, og har både rigtig svært ved folk vælger det, men er samtidig også: dejligt andre kan lide det. For da vi valgte det i tidernes morgen havde jeg ikke hørt det overhovedet her i DK (i Italien er det ikke normalt men alligevel - det er den latinske udgave af Lea, og er forresten Dinas mor i Biblen).Jeg synes stadig Lia er et af de smukkeste pigenavne (selvsagt sammen med Dina () og ville uden tøven vælge det. og tror nu også jeg ved hvem du er og synes anderledes nemlig at Aya bliver for prinsesse sammen med de andre - skægt som man er forskellige Ig mærkeligt nok tænker jeg arabisk prinsesse alla Jasmin, for forbinder ellers ikke Aya med arabisk, men lige i sammensætning med de andre navne (hvis jeg har gættet rigtigt) gør jeg
Jeg kan rigtig godt lide begge navne, foreslog Aya en gang for min mand men det gik slet ikke da det på italiensk betyder av - og på hans dialekt noget mere jeg ikke kan huske Jeg må så indrømme jeg efterhånden synes der er rigtig mange der hedder det og jeg har det med Aya som med Vigga at det var "anderledes" de første par gange og nu er et modenavn.Lia har jeg jo selv, og har både rigtig svært ved folk vælger det, men er samtidig også: dejligt andre kan lide det. For da vi valgte det i tidernes morgen havde jeg ikke hørt det overhovedet her i DK (i Italien er det ikke normalt men alligevel - det er den latinske udgave af Lea, og er forresten Dinas mor i Biblen).Jeg synes stadig Lia er et af de smukkeste pigenavne (selvsagt sammen med Dina () og ville uden tøven vælge det.
og tror nu også jeg ved hvem du er og synes anderledes nemlig at Aya bliver for prinsesse sammen med de andre - skægt som man er forskellige Ig mærkeligt nok tænker jeg arabisk prinsesse alla Jasmin, for forbinder ellers ikke Aya med arabisk, men lige i sammensætning med de andre navne (hvis jeg har gættet rigtigt) gør jeg
Vik skriver: Jeg synes at begge navne er fine, er dog mest til Lia vores datter hedder Angelia og bliver tit kaldt for Lia
Jeg synes at begge navne er fine, er dog mest til Lia vores datter hedder Angelia og bliver tit kaldt for Lia
lineog4 skriver: Og hov du spurgte om associationer der er begge navne for mig i samme kasse i hovedet. Det er søde piger, lidt stille og rolige. I de afdæmpede farver og kjoler, lidt drømmende. Men på den gode måde, den rummelige, ikke krukkede måde.Men de er ikke de kreative, skøre, mærkelige alla Yrsa (som jeg i denne tid er faldet fuldstændig for). De er mere sociale, rummelige, gode venner og rolige....
Og hov du spurgte om associationer der er begge navne for mig i samme kasse i hovedet. Det er søde piger, lidt stille og rolige. I de afdæmpede farver og kjoler, lidt drømmende. Men på den gode måde, den rummelige, ikke krukkede måde.Men de er ikke de kreative, skøre, mærkelige alla Yrsa (som jeg i denne tid er faldet fuldstændig for). De er mere sociale, rummelige, gode venner og rolige....
Carina:-) skriver: Aya. Det er så fint
Anonym skriver: Du har nok gættet hvem jeg er Mht popularitet så ligger det nr 47 på den seneste liste jeg har set - så det er okay langt nede for mig (min ene søn ligger i 30'erne og den anden er udenfor top 50)Jeg tror også Lia er godt på vej opNu har min mand så siddet og sagt begge navne for selv nogle gange og pludseligt er han i tvivl om hvilket der er bedst - så det er åbent endnu
Du har nok gættet hvem jeg er Mht popularitet så ligger det nr 47 på den seneste liste jeg har set - så det er okay langt nede for mig (min ene søn ligger i 30'erne og den anden er udenfor top 50)Jeg tror også Lia er godt på vej opNu har min mand så siddet og sagt begge navne for selv nogle gange og pludseligt er han i tvivl om hvilket der er bedst - så det er åbent endnu
Anonym skriver: Hehe - tænkte godt du måske ville være en af dem der gættede mig da du har været dejligt aktiv i mine navnetråde Du har ret i det mere er samme stil! Det er jo også hebraisk lige som de andres Må dog så gå på kompromis med mit "det skal staves som det siges, da jeg synes det er grim med j (Aja)... Men det må jeg så komme over Min mand er klart mest til Aya og jeg er lige vild med de to navne, så det bliver jo nok Aya
Hehe - tænkte godt du måske ville være en af dem der gættede mig da du har været dejligt aktiv i mine navnetråde Du har ret i det mere er samme stil! Det er jo også hebraisk lige som de andres Må dog så gå på kompromis med mit "det skal staves som det siges, da jeg synes det er grim med j (Aja)... Men det må jeg så komme over Min mand er klart mest til Aya og jeg er lige vild med de to navne, så det bliver jo nok Aya
Hehe ja.
Ja det synes jeg altså det gør. Lia ville sikkert passe ligeså fint, det er slet ikke det. Men jeg synes bare lige Aya passer helt perfekt. Men uanset hvad I vælger som vil det jo bare være det hun hedder, og de vil passe sammen alle tre (fire).
Jeg så selv navnet Ayah for omkring 3-4 år siden tror jeg, i en artikel i lokalavisen her, og så var jeg altså solgt. Synes det er utrolig smukt, også betydningen. Men kan godt forstå du helst vil stave det Aya, det synes jeg også er det flotteste. Man kan jo efterhånden også stave det på mange måder! Og vil lige sige at hende jeg kender er altså helt lyshåret og med blå øjne - og kender desuden også en Jasmin med lyst hår og blå øjne. Jeg synes ikke man tænker at det IKKE passer til dem fordi de ser sådan ud. Det er jo bare deres navn når man lærer dem at kende.
BabyMus skriver: Hehe ja. Ja det synes jeg altså det gør. Lia ville sikkert passe ligeså fint, det er slet ikke det. Men jeg synes bare lige Aya passer helt perfekt. Men uanset hvad I vælger som vil det jo bare være det hun hedder, og de vil passe sammen alle tre (fire). Jeg så selv navnet Ayah for omkring 3-4 år siden tror jeg, i en artikel i lokalavisen her, og så var jeg altså solgt. Synes det er utrolig smukt, også betydningen. Men kan godt forstå du helst vil stave det Aya, det synes jeg også er det flotteste. Man kan jo efterhånden også stave det på mange måder! Og vil lige sige at hende jeg kender er altså helt lyshåret og med blå øjne - og kender desuden også en Jasmin med lyst hår og blå øjne. Jeg synes ikke man tænker at det IKKE passer til dem fordi de ser sådan ud. Det er jo bare deres navn når man lærer dem at kende.
Anonym skriver: Ja sådan er det jo de andre har fået deres navn i maven og har ikke kunnet hedde andet! Nu har min mand så skiftet mening og er mest til Lia... så det er ikke til at vide hvor vi ender
Ja sådan er det jo de andre har fået deres navn i maven og har ikke kunnet hedde andet! Nu har min mand så skiftet mening og er mest til Lia... så det er ikke til at vide hvor vi ender
Hahaha ja okay, godt der er længe endnu til hun kommer!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128