Anonym skriver:
Vi er nu nede på to navne på listen til den lille pige vi regner med kommer sidst i september: Aya og Lia.
Hvilket synes du bedst om? Jeg vil også meget gerne høre hvilke associationer giver de hver især giver? 
Så nu har jeg sovet på det, og er kommet frem til Aya! Uden at afsløre noget, så kan jeg jo næsten godt gætte hvem du er
så jeg synes det passer bedst sammen med de andre navne når jeg prøver at sige det. Jeg synes Aya er mere i samme stil, sådan lidt "det bliver i familien"-agtig når man siger det, hvorimod Lia bliver meget let og prinsesse-agtig når man siger det sammen med de andre. Ved ikke om det gav mening hehe, men bare det jeg tænker når jeg siger de to navne sammen med de andre. 
Og så vil jeg også stadig sige, at jeg tror altså ikke nogle ville begynde at tænke noget med at det er et muslimsk navn og et vers fra koranen og hvad du ellers har tænkt på. Det er jo netop et navn der er kommet frem de sidste par år og flere og flere helt almindelige danske blege børn med lyst hår og blå øjne hedder det. Så synes det ville være synd at fravælge det pga. det. Og så vidt jeg husker, så var det også Aya I talte om sidste år. 
Jeg synes stadig at Lia er sødt, men synes bare Aya passer bedre sammen med de andre når man siger det. Nå, men det var bare lige min mening efter jeg har sovet på det. 
Anmeld