ano14316 skriver:
Jeg har altså også dækket åbningen og havde også en snak om min sp om det..
Men der er jo forskel på hvordan man gør det.. og nu skal det fandme ikke blive sådan at man bliver antastet på gaden fordi man sørger for sit lille barn ikke ligger med solen lige i skalden..
Problemet opstår ikke så længe stofbleen hænger løst, så der kommer luft ind omkring den... Men nogen har gjordt det at stofbleeb sættes fast med klemmer i toppen, ned under overlæderet, lukket overlæder på og så myggenet eller regnslag over og så bliver er altså varmt og iltfattigt... Eller hvis må. Bare lukker åbningen i regnslaget..
Men fordi man sætter en stofble op til at skærme for solen og ikke bruger tætsluttende overlæder samtidig, og ellers selvfølgelig holder øje med temperaturen i barnevognen, tror de flestes baby alarmer har temperatur måler og temperatur alarm - det har mine i hvertfald, så går det...
Det er jo tilladt at tænke selv...
Ja, jeg gjorde det også med min første
Bukkede stofbleen så den kun var halvt dækket - så skærmede jeg af fra solen på den måde, og jeg gør det også nu
+ han får ekstra luft fra åbningen ved hovedet, så jeg kan heller ikke se det store problem
Hellere det end at ligge og få solen i hovedet 
Jeg gik en tur rundt i min bys centrum en dag i sidste uge, og mødte maaaange barnevogne der blev afskærmet med en stofble - så jeg er i hvert fald ikke den eneste 
Anmeld