Barnevogne er livsfarlige ovne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2014

Mortil223

Yurie skriver:

nej det dækker hele barnevognen

Ved ikke hvad for et regnslag du har, men mit fra trille er der åbent ved kalechen  

Og eftersom er findes mange forskellige modeller er det vist ikke noget vi kan diskutere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

Mortil223

ano14316 skriver:

Ja, for som sagt har jeg termometer i baby alarmen og hvis temperaturen ikke stiger er der jo luft cirkulation...

Og grunden til at gøre det er jo for at skærme for solen og give ro for baby der skal sove..

Min steg den på. 

Jeg bruger. Sol skærm, kan som sagt slet ikke se en eneste god grund til at dække til, og nu syntes jeg ikke vi kan koge ned suppe på det, vi må være enige om at være uenige  

god aften  

Anmeld

10. maj 2014

TNBC

Mortil223 skriver:

Ved ikke hvad for et regnslag du har, men mit fra trille er der åbent ved kalechen  

Og eftersom er findes mange forskellige modeller er det vist ikke noget vi kan diskutere 

Ja, så der kan komme luft ind, ligesom hvis du sætter en stofble fast med en klemme, ligesom på en tørresnor, så kan den, da ikke lukke alt luften ude.

Anmeld

10. maj 2014

Mortil223

Yurie skriver:

Ja, så der kan komme luft ind, ligesom hvis du sætter en stofble fast med en klemme, ligesom på en tørresnor, så kan den, da ikke lukke alt luften ude.

Giv op du får ikke ret  

Der er et stort hul i som svarer til halvdelen af åbningen, det kan på ingen måde samlingnes med en stof ble, 

og nu gider jeg ikke kører i det mere. 

God aften  

Anmeld

11. maj 2014

Mom2

Mortil223 skriver:

Giv op du får ikke ret  

Der er et stort hul i som svarer til halvdelen af åbningen, det kan på ingen måde samlingnes med en stof ble, 

og nu gider jeg ikke kører i det mere. 

God aften  

Det kan nok ikke sammenlignes helt, men husk at regnslag også holder på varmen og gør det mere varmt inden i vognen og det er derfor regnslag ikke anbefales medmindre det er nødvendigt... Er der mange som ikke tænker over ..

Anmeld

12. maj 2014

MorDk

Tjek her 

Anmeld

12. maj 2014

Mom2

MorDk skriver:

Tjek her 

Understørre jo fuldstændig det jeg lige skrev med regnslag

Anmeld

19. maj 2014

Chris86

HVIS jeg som baby skulle ligge i barnevognen en varm sommerdag, ville jeg klart foretrække, at åbningen hverken var dækket med det ene eller det andet!
Har heller aldrig forstået det der med tildækning...
De små skal jo også kunne forstå forskel på dag og nat (lys/mørke)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.